Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har noen lagt merke til det. I d siste har 1/5 del av topicene på "Annet om hardware" blitt stengt. Og en stor fin F-UCK YOU til folkene som lagde de dumme topicene. denne blir sikkert også stengt Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Når folk ikke holder seg til reglene så er det jo bare å få det vekk... Er da ikke så vanskelig å holde seg til de enkle reglene her vel? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Tja, dedet er klart denne skal bli stengt. Den hører jo ikke hjemmeunder Annet om Hardware, men Tilbakemeldinger. Det er da ikke så vanskleig å forstå? Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 jeg vet det da blibb. Jg postet det her for at folk som poster dritt på "annet om hw" skal forstå reglene. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 er ganske lei av poster i "annet om data/hardware" som omhandler ting som ikke har noe med hw problem//spørsmål å gjøre. f.eks. posten som omhandla pc kroker synes jeg hører hjemme i off topic/annet eller søppel Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Nå heter det annet om hardware. Før het det Annet om data, og da spurte folk om alle mulige ting. Jeg spurte om software problemer her før, fikk svar, og tråden ble ikke stengt. Om jeg skulle finne på det nå, ville admin's stenge den. Så gjør som jeg: Post annet om hardware i Annet om hardware, og andre ting i riktige forums. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå