abreham103 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har nylig formatert pcen og installert win7 64 bit på nytt. LAN nettverket nekter å funke, jeg har lasta ned driver fra annen pc, men får denne beskjeden: The RealTek Network Adapter/Controller was not found. If Deep Sleep Mode enabled Please Plug the Cable Jeg har prøvd alle tips, kobla ut rammen, tatt ut og inn alle kabler inni pcen. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller som har hatt samme problemet? NB: jeg har lasta ned alle drivere i windows updates. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kan jo flashe bios også og evt prøve med en annen/ eldre driver. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis det funket tidligere med Win7, så ville jeg ventet med å flashe bios (flashing kan gå galt). Jeg ville sett på siden til produsenten av hovedkortet og sett om det finnes drivere til h.k. / nettverk der. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Nå har den dualbios , men er OS inne på nytt, og drivere lastet ned (rette drivere) og det fortsatt ikke fungerer så hadde jeg RMA hele skiten. Endret 24. oktober 2011 av War Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis det funket tidligere med Win7, så ville jeg ventet med å flashe bios (flashing kan gå galt). Jeg ville sett på siden til produsenten av hovedkortet og sett om det finnes drivere til h.k. / nettverk der. Har gjort det, får besked om at pcen er i deep sleep mode og at jeg må "plug the cable" men jeg har prøvd alle tips jeg har funnet, som feks å ta ut rammen i 10 min å sette den i igjen, har tatt ut og inn alle strømkabler inni pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå