Karel Krizak Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Forsinket? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Flott bidrag til temadagen - her kan man nesten fornemme tiden rent fysisk, - hvem har ikke stått og ventet, og ventet, og ventet, og.... Syns forresten jeg drar kjensel på motivet, men da med et annet utsnitt...? Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 En stasjonsbygg som for lenge siden så sin siste passasjer og et tomt jernbanespor som forsvinner i det fjerne. Synes bildet formidler følelser av tomhet og forlatthet. Kunne være fra den amerikanske landsbygda på 30 tallet..eller kanskje en hvilken som fra et sted på landsbygda som sentraliseringen la øde. Godt bilde, som på en vakker måte forteller om en tid som er over. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du får ingen kritikk av meg nå - jeg bare liker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg