CasterAnd Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe et par HD sportskameraer, som skal brukes til litt av hvert, først og fremst til filming av sykling. Men, det er en del som jeg trenger svar på. Sportskameraene er av typen: Vanntett n720p HD Sport Action videokamera ndc33 med fjernkontroll. Det jeg lurer på med dette produktet: 1. Hvor lang brukstid på batteriet, og hvor kan man kjøpe flere batterier? 2. Er det mulig å se videoen som blir spilt inn i sanntid på en skjerm? 2.1: Hvis ja: Hvor kan man kjøpe billige hdmi/TV-out trådløse sendere og mottakere? 3. Er det zoom på disse kameraene? Kom gjerne med anbefalinger til andre kameraer som er billigere, det kameraet jeg sikter på har jeg funnet til en pris på under 1000-lappen. EDIT: Funnet batteri. Endret 23. oktober 2011 av CasterAnd Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Legger til at sportskameraet også går under navnet "poseidon". Her er en annonse på finn: Finnkode:26522760 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg ville ikke gått for noe annet enn GoPro HD HERO 2. Meget bra bildekvalitet, tåler alt mulig, filme under vann osv osv... Et sykt bra kamera til en sykt bra pris Se video for bildekvalitet her: Det er selvsagt litt postarbeid på fargene her, color correction altså men dette er LETT å få til Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Jeg ville ikke gått for noe annet enn GoPro HD HERO 2. Meget bra bildekvalitet, tåler alt mulig, filme under vann osv osv... Et sykt bra kamera til en sykt bra pris Se video for bildekvalitet her: Det er selvsagt litt postarbeid på fargene her, color correction altså men dette er LETT å få til Hmmm... Virker som et bra kamera! Men prisen? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det er et syyykt bra kamera https://prisguiden.no/produkt/gopro-hd-hero-2-152237 Det er rett i overkant av 3 lapper, men da får du noe som varer lenge som gir seerglede hva angår bildekvalitet. Det er også utgang for ekstern mikrofon, slik at hvis man feks kjører cross og vil ha mic inne i hjelmen for å kunne prate så er dette fullt mulig Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Det er et syyykt bra kamera https://prisguiden.no/produkt/gopro-hd-hero-2-152237 Det er rett i overkant av 3 lapper, men da får du noe som varer lenge som gir seerglede hva angår bildekvalitet. Det er også utgang for ekstern mikrofon, slik at hvis man feks kjører cross og vil ha mic inne i hjelmen for å kunne prate så er dette fullt mulig Da var det bare å begynne å spare litt Har en del annet som må kjøpes først... Takk for tipset! Men, er det mulig å montere kameraet på sykler? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er et syyykt bra kamera https://prisguiden.no/produkt/gopro-hd-hero-2-152237 Det er rett i overkant av 3 lapper, men da får du noe som varer lenge som gir seerglede hva angår bildekvalitet. Det er også utgang for ekstern mikrofon, slik at hvis man feks kjører cross og vil ha mic inne i hjelmen for å kunne prate så er dette fullt mulig Da var det bare å begynne å spare litt Har en del annet som må kjøpes først... Takk for tipset! Men, er det mulig å montere kameraet på sykler? Du kan montere det akkurat slik du ønsker. På hjelm, sykkel, stativ som henger på utsiden av bil, på fjernstyrte helikoptre og mye mer Om jeg ikke tar feil følger det med en god del utstyr for å feste kameraet på en hel del Det tåler hvertfall mye tøff behandling hvis det var dette du lurte på Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Takktakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå