forever young Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 er ikke dette dyrt da :thumbdown: Lenke til kommentar
MSL Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases; 1 - Jeg fant den ikke hos Spock Products. Har du direktelink? 2 - Hvor kjøpte du den? Jeg er på utkikk etter noe veldig lignende som det der. 1. FabShell Burton 2. iPhone wallet (eBay) er ikke dette dyrt da :thumbdown: Det kommer jo helt ann på hvilken case du kjøper. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Silikon deksel hjelper ikke noe særlig... Kompisen min med Iphone 4 mista den i bakken fra lomma og hele baksiden er knust. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For decsom ikke viste det, så vil ikke case for 4 kunne bruke på 4S, fordi knappene er litt flytta på. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For decsom ikke viste det, så vil ikke case for 4 kunne bruke på 4S, fordi knappene er litt flytta på. Vet Lenke til kommentar
MSL Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 For decsom ikke viste det, så vil ikke case for 4 kunne bruke på 4S, fordi knappene er litt flytta på. Speck sine FabShell skal ihvertfall passe. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For decsom ikke viste det, så vil ikke case for 4 kunne bruke på 4S, fordi knappene er litt flytta på. Det kommer ann på, som nevnt så mange ganger før, om dekselet har én stor åpning i stedet for tre som passer akkurat rundt knottene Lenke til kommentar
MSL Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) - Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt Kan du bekrefte at kasett-caset passer til 4s ? Eller er det problemer med at mute-knappen ikke passer ? Fetteren min har vært så heldig å få sin iPhone 4S i går, og den passer fint på den ihvertfall Endret 5. november 2011 av MSL Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Mye bra på denne nettsiden: SGP Lenke til kommentar
MSL Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 For decsom ikke viste det, så vil ikke case for 4 kunne bruke på 4S, fordi knappene er litt flytta på. Speck sine FabShell skal ihvertfall passe. Og det gjorde den også, passer perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå