lab161 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mitt problem med dc++ vs direct connect, er disse bokstavkodene som havner bak alle filene før de er fullførte. det er utrolig tungvint å starte å laste ned fra en annen bruker, når mann får en avbrudt nedlasting. Dette var bedre i direct connect. Her var det bare å fortsette nedlastingen om det var en annen bruker med samme filnavnet. Er det noe jeg kan gjøre i dc++ for at det skal fungere som i direct connect???? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Skru av antidefragmentation i settings -> advanced så tror jeg det skal funke finfint. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 etter instalasjon kan jeg ikke se at antidefragmentation er på. Jeg brøvde å skru den på for å se om det hjalp. Men får fortsatt disse forstyrrende bokstavene bak alle filer.... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ikke bruk "Unfinished downloads directory" Da får jeg ikke slike bokstaver etter filnavnet. La feltet stå tomt som på bildet.... : http://langjengen.com/img/dc++.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå