ilex Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 bleh...de burde fått trekk for kun å ha en høyrehendt versjon. ufattelig irriterende. som nevnt i review'en er knappene for små, og hjulet sitter for langt bak. neh. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 er bare en ting å si om den musa.. DEN ER HELT GENAIL hvertfall i min hånd :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 07:34, hmm skrev:er bare en ting å si om den musa.. DEN ER HELT GENAIL hvertfall i min hånd :smile: Til deg også? en passer perfekt til min og!! Den er faktisk genial! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 DEN ER FOR LITEN FOR MIN grrrr aarrgh irriterer meg Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 07:50, CS_eR GøY skrev:DEN ER FOR LITEN FOR MIN grrrr...... Det er første gang jeg har hørt at den er for liten. Jeg synes den er akkurat passe, men har hørt noen påstå den er for stor og klumpete! Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei Musa er jo helt perfekt Til meg iaf Brukes til spilling,kan ikke bedre bli og jeg har 3 optiske logitech's /jan Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 slike tråder passer under tilbakemeldinger Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 07:41, Kenny000 skrev: Quote: On 2002-02-07 07:34, hmm skrev: er bare en ting å si om den musa.. DEN ER HELT GENAIL hvertfall i min hånd :smile: Til deg også? en passer perfekt til min og!! Den er faktisk genial! Helt genial vil jeg si også. Han som klaga over at hjulet var for langt tilbakw, det er jo bare å bruke undersiden av fingeren istedet for fingertuppen Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Det er et enkelt svar på denne tråden : LOGITECH (de kan faktisk sakene sine, det har de alltid gjort,... har kun logitech på maskinene her i huset,.. og ikke et problem.... hehe) Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg har også en Logitech Dual Optical! Dette er den mest utrolige gode musen jeg noengang har prøv... Digger DEN! Anefaler alle å kjøpe en sånn mus! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 01:01, ilex skrev:bleh...de burde fått trekk for kun å ha en høyrehendt versjon. ufattelig irriterende. som nevnt i review'en er knappene for små, og hjulet sitter for langt bak. Hvor mange personer har musa i venstre hånd egentlig? Alle de jeg kjenner som er venstrehendte (inkl meg selv) bruker ikke venstrehendt tastatur eller mus. Har aldri trodd at noen faktisk bruker venstre hånd til musa. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Er ett par på skolen min som bruker musa i venstre hånd... Men med knappene på "høyrehånds-måten"... Jeg fikk MousemanDual i går... Meget rånydelig å bruke! Jeg elsker den! Farvel til min trofaste WingmanGaming-klump! Akk! Jeg trodde ikke en mus kunne være nydeligere enn den... Men det motsatte har blitt bevist! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 dual optical? æsj.. alt for liten, dårlig scrollehjul.. og 4 knapper? hva er det for noe tull? *kaste i bosset* Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Bedre mus enn Dual Optical har jeg aldri vært borti :smile: Den passer hånda mi helt perfekt, og er utrolig god å bruke. Kjøp den! Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Eh, Jeg synes Microsoft sin IntelliMouse Explorer 3.0 er mye bedre enn den dualoptiske fra logitech. Prøv den! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 16:14, Zabo skrev:Eh, Jeg synes Microsoft sin IntelliMouse Explorer 3.0 er mye bedre enn den dualoptiske fra logitech.Prøv den! prøvd begge og IMHO er Logitech's mus så utrolig mye bedre. Den har ikke samme "går-i-stykker-om-10minutt" feel heller Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 det er fordi dual optical'en har en stålbit skrudd fast inni for å gjøre den tyngre, det. big deal. mnei, intellimouse explorer 3.0.. mye, mye bedre. og en ekstra knapp på kjøpet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 21:08, psilocybe skrev:det er fordi dual optical'en har en stålbit skrudd fast inni for å gjøre den tyngre, det. big deal.mnei, intellimouse explorer 3.0.. mye, mye bedre. og en ekstra knapp på kjøpet. smak og behag. Jeg foretrekker nok dual optical fortsatt :smile: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: Helt genial vil jeg si også. Han som klaga over at hjulet var for langt tilbakw, det er jo bare å bruke undersiden av fingeren istedet for fingertuppen undersiden av fingeren, er du gal? det er jo som å foreslå at du skal skrive med knokene. (vil bare presisere her at hvis jeg skal holde musa behagelig så er det andre ledd på fingeren som jeg liksom skal bruke hjulet med) for min egen del nytter det ikke å bruke musa i høyre hånd ved fps'er. bleh...jeg har ikke store hender, men musa er for liten for meg, og hva er det med knappene? hvorfor i all verden kan de ikke gå helt frem og ikke slutte før tuppen av musa. logitech er noen høyrehånds fascister =] [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-02-11 11:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå