Jan-Vidar Bakker Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noddy boy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ansikt og lyet akkurat så skarpt jeg mener det må være for en vellykket panorering så jeg mener du har gjort en god jobb her. Komposisjonsmessig hadde jeg kanskje ønsket meg hunden litt lengre ned i bildeflaten da nedre tredjedel av bildet blir ganske død. Alltid vanskelig vite hvor man skal klippe når det er speilbilde med i bildet, men jeg syens speilbildet er såpass utydelig her at du nær sagt kan klippe der du faller for komposisjonen. Lukkertid og dybde ser ut til å være midt i blinken. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Ansikt og lyet akkurat så skarpt jeg mener det må være for en vellykket panorering så jeg mener du har gjort en god jobb her. Komposisjonsmessig hadde jeg kanskje ønsket meg hunden litt lengre ned i bildeflaten da nedre tredjedel av bildet blir ganske død. Alltid vanskelig vite hvor man skal klippe når det er speilbilde med i bildet, men jeg syens speilbildet er såpass utydelig her at du nær sagt kan klippe der du faller for komposisjonen. Lukkertid og dybde ser ut til å være midt i blinken. Takk for fyldig og god kommentar. Er enig ang kutt burde nok kuttet nede selv om det fjerner speilingen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg