Frankf Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bruker Linux Isadora Mint. Har prøvd å se på TV2 Sumo ved å installere Moonlight 4, men får opp feilmeldingen i vedlegget under. Noen som har tips?? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Bruk Windows eller Mac OS X, send så mail til Microsoft og gratuler dem med vel utført taktikk. Endret 23. oktober 2011 av RattleBattle 5 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva med mandriva powerpack eller suse enterprise, redhat enterprise? Har faktisk ikke prøvd, men er muligens noe med pantenter å gjøre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bruk Windows eller Mac OS X, send så mail til Microsoft og gratuler dem med vel utført taktikk. Well played, sir. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har Linux Mint 11 på min bærbare og der fungerer TV2 sine videoklipp. Streaming derimot er kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva med mandriva powerpack eller suse enterprise, redhat enterprise? Har faktisk ikke prøvd, men er muligens noe med pantenter å gjøre. Har ikke noe med distribusjon å gjøre, kun med Moonlight. TV2 Sumo er Silverlight basert og Moonlight henger (dessverre?) en del etter. Så hvis det er for ny Silverlight funksjonalitet så er det (nesten?) garantert at det ikke fungerer i Moonlight. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette har vel ikke stort med funksjonalitet å gjøre, men heller umuligheten av å inkludere DRM i en open source-pakke. Burde i teorien ikke være vanskeligere enn at MS lager en binærblobb som kan lastes dynamisk av Moonlight, men.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Burde i teorien ikke være vanskeligere enn at MS lager en binærblobb som kan lastes dynamisk av Moonlight, men.. Du HAR faktisk mulighet til å laste ned properitære ting i Moonlight, men dette er vel codecs hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Send mail til TV Sumo sin support! Det er viktig at disse får tilbakemeldinger om hva som ikke fungerer og jo flere linux-folk som sender dem mail jo større er sannsynligheten for at det kommer på plass skikkelig linux-støtte. 4 Lenke til kommentar
Del Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jepp, klag direkte til TV2. Det finnes utallige betaltjenester som funker flott på linux, så det er ikke noe hinder. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg fikk refundert mitt kjøp av tv2 sumo gull abo for et par år siden når jeg bare hadde tilgang til en Linux distro. Sa klart ifra hva jeg syntes om den elendige støtten. Det er bare latskap hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå