Bjerknez Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tok dette bildet for ca. en time siden på Børtevannet som er et sted i Sarpsborg, eller rettere sagt Ise. EXIF: Lukkertid: 1/13 Blender: f/8.0 ISO: 50 Brennvidde: 47mm. Teknikk: Håndholdt Info: Litt usikker på hva jeg mener om den steinen i forgrunnen der, men fant til slutt ut at den på en måta var "godkjent" i mine øyne. Selv om den trekker en del oppmerksomhet bort fra det slørete vannet i bakgrunnen. Hva mener dere? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Bekken nedenfor, ikke så langt fra den gamle/nedlagte sagen ? Fint bilde, bra forgrunn, bakgrunn, dybde og farger, samt at du har fått en grei stemning i bildet Edit: apropos steinen, så tilfører det bilde en form for mening, det blir ikke så nakent. Endret 23. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Bekken nedenfor, ikke så langt fra den gamle/nedlagte sagen ? Fint bilde, bra forgrunn, bakgrunn, dybde og farger, samt at du har fått en grei stemning i bildet Edit: apropos steinen, så tilfører det bilde en form for mening, det blir ikke så nakent. Det stemmer nautica Er ikke lett og få skarpe bilder med slike lukkertider når man står på et glatt svaberg med 20kg. på ryggen mens man står på huk. (Nei, jeg hadde ikke med stativet) Men det så uttil at detble OK alikevel... Takker for kritikk Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bekken nedenfor, ikke så langt fra den gamle/nedlagte sagen ? Fint bilde, bra forgrunn, bakgrunn, dybde og farger, samt at du har fått en grei stemning i bildet Edit: apropos steinen, så tilfører det bilde en form for mening, det blir ikke så nakent. Det stemmer nautica Det stedet kjenner jeg også, morsomt med bilder fra kjente trakter. Bra "bevegelse" i vannet til å ikke ha stativ. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Bekken nedenfor, ikke så langt fra den gamle/nedlagte sagen ? Fint bilde, bra forgrunn, bakgrunn, dybde og farger, samt at du har fått en grei stemning i bildet Edit: apropos steinen, så tilfører det bilde en form for mening, det blir ikke så nakent. Det stemmer nautica Det stedet kjenner jeg også, morsomt med bilder fra kjente trakter. Bra "bevegelse" i vannet til å ikke ha stativ. Takk for det Er faktisk den første gangen jeg har vert der Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er faktisk den første gangen jeg har vert der Det er et fint område, var der mye tidligere (bor i Oslo nå). Morsomt for kortere turer i kano også, Børtevann og vidre opp til Langen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Var mye opp i der for en 10/15 års tid siden, jobbet med vei-vedlikehold for staten rundt i de trakter, må se og få tatt meg en tur dit opp igjen mye fint å ta bilder av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå