Kjetil Øyen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Travelt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra et sted der mange har dårlig tid, men en kan godt bruke gooooood tid her. Her er brukt lang lukkertid, for å få denne effekten Jeg har også altfor lite tid til å bruke til foto nå, men henger meg såvidt på temadagen Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei Synes egentlig dette ble et veldig bra nattbilde med det typiske tidsmaset som er i storbyer verden over. Ser at det ligger i Kritikk: Det eneste jeg kunne tenke meg er at bildet hadde blitt rettet opp litt slik at husene ikke heller fullt så mye som nå. (Synes egentlig ikke vi skulle behøve å velge evalueringsnivå på bilder til Temadaen, men foreløpig så er det jo sånn - så da). Ellers så er dette veldig bra i mine øyne - en sterkt 5-er fra meg. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Knalltøfft bybilde - det er som jeg kjenner energien rett i magen! Mange fine detaljer å dvele ved. Flott bidrag til temadagen! Endret 23. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tildels enig med RAK om helling. For meg blir det enten mer eller ingen helling. Håper du fyllte en minnebrikke eller to når du var på såpass klassiske fotosteder som her. Ulempene er jo at det er så mange motiver å ta av at man nesten ikke vet hvor man skal begynne. Gjør du grovjobben riktig og tar gode eksponeringer og utsnitt rundt i NY så har du fort basisen for en stor og god bildeserie. Ellers et kretivt og godt bilde til temadagen! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Flott bilde dette her Kjetil. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Flott fra storbyjungelen. Synes du har fanget lys og fasadefarger godt. Godt valg av lukkertid gjør at newyork drosjene svever gjennom gatene på en fin måte. Godt komponert. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 I mine øyne det beste temabidraget. Flott dynamikk i bildet, angående helling eller ikke så synes jeg det skal være akkurat slik som det er. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk til alle for kommentarene. Når det gjelder hellingen, så ville jeg ha det slik.Syntes det funker. Men setter pris på innspill. Som jeg har sagt her før...........Det er ingen grunn til å ikke si hva dere mener om mine bilder, bare å komme med kritikk på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg