Gå til innhold

BK: Travelt

Anbefalte innlegg

Travelt

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Fra et sted der mange har dårlig tid, men en kan godt bruke gooooood tid her.

Her er brukt lang lukkertid, for å få denne effekten

Jeg har også altfor lite tid til å bruke til foto nå, men henger meg såvidt på temadagen

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Synes egentlig dette ble et veldig bra nattbilde med det typiske tidsmaset som er i storbyer verden over.

Ser at det ligger i Kritikk: Det eneste jeg kunne tenke meg er at bildet hadde blitt rettet opp litt slik at husene ikke heller fullt så mye som nå. (Synes egentlig ikke vi skulle behøve å velge evalueringsnivå på bilder til Temadaen, men foreløpig så er det jo sånn - så da).

Ellers så er dette veldig bra i mine øyne - en sterkt 5-er fra meg.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Tildels enig med RAK om helling. For meg blir det enten mer eller ingen helling. Håper du fyllte en minnebrikke eller to når du var på såpass klassiske fotosteder som her. Ulempene er jo at det er så mange motiver å ta av at man nesten ikke vet hvor man skal begynne. Gjør du grovjobben riktig og tar gode eksponeringer og utsnitt rundt i NY så har du fort basisen for en stor og god bildeserie.

Ellers et kretivt og godt bilde til temadagen!

Lenke til kommentar

Takk til alle for kommentarene. :)

Når det gjelder hellingen, så ville jeg ha det slik.Syntes det funker.

Men setter pris på innspill. Som jeg har sagt her før...........Det er ingen grunn til å ikke si hva dere mener om mine bilder, bare å komme med kritikk på den ene eller andre måten. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...