tobias1998 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kan jeg kjøpe en mikser og bruke den på 2 130w passive høyttalere? Takker for svar! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 ja hvis du har en forsterker (Integrert forsterker eller forforsterker) så du kan koble til en DJ-mikser (ikke bare en forforsterker da en effektforsterker også) Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tror det ihvertfall er nesten helt sikker 99,9% sikker er jeg Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skal du koble høytalerene direkte til mixeren? Du må kjøpe en helt spesiell modell for å kunne koble passive høytalere direkte til miksepulten. Hva er du er usikker på egentlig? Om du har en forsterker eller om det er forsterker innebygget i mixeren? Lenke til kommentar
tobias1998 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 jeg er usikker på om den forsterkeren jeg har kan kobles til en mixser. Hvis ikke den passer så synes jeg ikke det er noen vits å kjøpe ny forsterker og mixer, det blir litt dyrt. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvilken forsterker har du ? Og hvilken dj-mikser ser du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå