sveian Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei, Hat to ASUS GTX 580 CDII i SLI på hovedkortet ASUS P8Z68-V PRO. Slotene for SLI har bare tre kortplassers avstand. Skjermkortene tar tre kortplasser så da blir det ikke noen avstand mellom kortene og dermed får ikke det øverste kortet luftgjennomstrømning. Er det noe jeg kan gjøre? Alternativt nytt hovedkort? Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Har akkurat samme korta me akkurat samme problemet, ingen løsning enda desverre:p Har installert ei xtra vifte foran kortene uten store resulateter. Dette har ha endt opp i at jeg ikke kjører sli vist jeg ikke må. Har et asus maximus IV extreme p67 b3, frykter at eneste løsning er å skifte hk eller bare plukke ut ene korte. Liker ingen av løsningene for å være ærlig. Cpu vifta (noctua d14) hundrer meg i å installere skjermkortkjøler. Lenke til kommentar
sveian Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei, Fryktet det ikke var noen enkel løsning. Noem som vet om et LGA1155 HK med fire slot plasser avstand for SLI? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 P8P67 WS Revolution. Det er billigere og bedre å bytte inn til standardkjøleren. DCII-kjøleren er god når du har veldig god luftflyt i kabinettet (Raven 02-nivå), og selv da vil standardkjøler fungere bedre i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå