Jan Erik Engan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tidens Tann Bildet er fjernet. Beskrivelse: La ut ett nytt for ble som noen nevnte så alt for mørkt,del om det var slik,så lysnet opp skyggene litt;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 No vart det kjempefint da du lysna det litt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Well done!! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 fint bidrag,5er fra meg..smil Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei Jan Erik Et flott naturbilde du presenterer her, men synes nesten ikke at tiden har herjet noe med dette, men det år jo bra til temadagen ... RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nydelig sommerstemning og et flott hus fra en svunnen tid, der tidens tann ser ut for å ha fart varsomt frem Kjempefint bidrag til temadagen! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Flott bilde, det er som tiden har stått stille her Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bildet ditt viser bygningen fra en flott vinkel, og det gjør at jeg får lyst på en tur inn - og da er det vel bra Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Veldig fin komp. Regner med att huset er hovedmotivet så da ville det vært ok og sett det ende litt lysere. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 No vart det kjempefint da du lysna det litt. Well done!! fint bidrag,5er fra meg..smil Hei Jan Erik Et flott naturbilde du presenterer her, men synes nesten ikke at tiden har herjet noe med dette, men det år jo bra til temadagen ... RAK-foto Nei en kunne bygge før i tiden,men om en ser rundt,igjengrodd, så ser man att tiden er godt fra en Nydelig sommerstemning og et flott hus fra en svunnen tid, der tidens tann ser ut for å ha fart varsomt frem Kjempefint bidrag til temadagen! Flott bilde, det er som tiden har stått stille her Bildet ditt viser bygningen fra en flott vinkel, og det gjør at jeg får lyst på en tur inn - og da er det vel bra Veldig fin komp. Regner med att huset er hovedmotivet så da ville det vært ok og sett det ende litt lysere. Kunne sikkert lysnet det enda mer,men da blir jo følelsen av att det faktisk ligger i skyggen enda mer borte..og var enda mørkere i virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg