chri-ot Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei Jeg har muligheten til å få kjøpt en iphone 4 billig, eneste problemet er at den er låst til telenor (og ikke 12 måneder gammel). Jeg har chess og vil beholde det, så er det mulig å få låst den opp dersom jeg kjøper den? Edit: Endra emnetittel, gammle tittel: Mulig å låse opp opratørlåst iphone 4? Endret 23. oktober 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Regner med at det gjøres på samme måte som med iPhone 3G/3GS. Personen som eier tlf og abonnementet tlf står på må ringe Telenor og oppgi IMEI nr som stå bakpå esken tlf kom i også får man videre instrukser ettersom det skjer. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 For å slippe å styre med telenor, kan jeg bare kjøpe den og jailbreake den? Vil da opretørlåsen forsvinne? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Innlegg som kommenterer skrivefeil slettes. Beklageligvis inneholdt et par av disse nyttig informasjon, men vi redigerer ikke bort enkelte deler av innlegg. Hold dere til emnet så unngår dere å få innleggene deres slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror ikke jailbreak har noe med fjerning av operatørlås å gjøre...at man kan få mulighet til å gjøre det etter en JB, er godt mulig Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har kjøpt en iPhone 4s, så emnet er løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå