Eivdjo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei. Må ta et valg nå, trenger en skjerm til hybelen. Den vil bli brukt til film, autocad/3d modellering og litt spilling. Sånn det ser ut nå har jeg veldig lyst på en av disse BenQ 27" eller BenQ 24". Jeg er usikker på om jeg liker det sinnsykt brede formatet på disse skjermene, men det blir jeg vel vant til. Burde jeg kanskje heller velge en 32" tv i stede for? Avstanden fra meg til skjermen vil oftest være skrivebord avstand, men jeg kan også sette meg i sofaen 180-200cm unna. Hva mener dere kyndige? Noen som har prøvd disse skjermene fra Benq og kan anbefalle den ene mot den andre? Endret 23. oktober 2011 av Eivdjo Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis prisen ikke er et issue... Har du vurdert Apple Cinemascreen 27"? -C- Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Den blir nok for dyr du, hehe. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ville gått for en annen BenQ : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624242 Denne BenQen har et annet panel, av såkalt VA-type, med flere(!) og riktigere farger, bedre kontrast, kort sagt bedre bilde enn den andre. Riktignok ikke helt på nivå med Apple Cinemadisplay, men nærmere den enn den rimelige BenQen vil jeg tro. k Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ville gått for 27" du linka, ettersom du hovedsakelig ikke driver med gaming. Til gaming blir skjermen noe stor og du får et dårligere overblikk av hva som foregår. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg bruker den nevnte 27" BenQen. Den fungerer fint til både spilling, film og generell surfing. Mye skjerm for pengene! Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 1080p er alt for lavt på en 27" etter min mening, ihvertfall om du skal ha den på skrivebordet. Tror jeg ville gått for noe ala denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå