OHJohansen Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir bare nesten for selskapet nye modell. Test: Toshiba 47VL863 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 "Blir bare nesten for selskapet nye modell." Liten skrivefeil her ja. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 "Blir bare nesten for selskapet nye modell." Liten skrivefeil her ja. Lest setningen minst 20 ganger nå, forstår den fortsatt ikke. Mindfuck. :!: Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Tenkte på akkurat det samme. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er enig i at samsungs modell er god, men så god er den ikke. Mye av bildebehandlingen, og selve bildemotoren ellers fokuserer så enormt på skarpest mulig bilde. Dette medfører at bildet alt i alt føles veldig slitsomt og unaturlig ut. Her liker jeg både philips, sony og panasonics bildebehandling (kan vel egentlig ikke sammenligne en LED med en Plasma ettersom de har HELT forskjellige bruksområder). Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Det skal nok være "Det blir bare nesten for selskapets noe modell", altså Toshiba når ikke helt opp med sin nye modell. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Er WiFi noe man krever av dagens TVer? *sukk* Endret 23. oktober 2011 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Det jeg ikke forstår - som forsåvidt har et surroundanlegg koblet direkte fra videoavspiller, mediesenter og decoder(e) - er hvorfor tv`er i dag får trekk for dårlig lyd...? Hvem er det som bruker tv-"speakers" i dag da? Er det bare jeg som tar det som en selvfølge at man bruker et eksternt system? Endret 23. oktober 2011 av XanderZ Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Det jeg ikke forstår - som forsåvidt har et surroundanlegg koblet direkte fra videoavspiller, mediesenter og decoder(e) - er hvorfor tv`er i dag får trekk for dårlig lyd...?Hvem er det som bruker tv-"speakers" i dag da?Er det bare jeg som tar det som en selvfølge at man bruker et eksternt system? Altså - jeg tror nok kanskje du overvurderer det norske folk. De aller, aller fleste kjører TVen med innebygde høyttalere. De færreste har plass, ork, tid eller penger til å kjøpe seg et surround-anlegg, eller for den del interesse for det. Joda, for all del, en god del yngre mennesker (i hovedsak) investerer også i et surroundanlegg for å se film, men det er nok i hovedsak de færreste. Som et anekdotisk "bevis" kan vi jo ta en kjapp telling av folk i min omgangskrets som har en eller annen form for surround-anlegg i forbindelse med TVen - jeg tror det blir under 10% av mine venner. Enkelte har riktignok egne filmrom, med enten projektor eller stor TV som filmviser, men de har likevel ikke investert i surround-anlegg til stue-TVen. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 atter en tv nesten lik alle de foregående. en vakker dag får vi vel se en mattskjermet modell med tynne kanter som egner seg i en flerskjermløsning. jeg for min del bruker tv'n kun som pc skjerm, og skulle likt å se mer fokus på skjermkvalitet, og mindre fokus på ekstrafunksjoner, wifi, 3d og annet vissvass 1 Lenke til kommentar
jornln Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Har Toshiba egentlig noen bra produkter innen forbrukerelektronikk? Virker som om det aller meste de produserer er helt ok, men ikke kan hevde seg på noen som helst måte. Dette er mitt inntrykk etter å ha lest tester av diverse TV, PC, Blu-ray spillere etc. Lenke til kommentar
Rojferman Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 ka er prisen på den da? Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dålig omtale .. ang 3d delen av tv.. er det noen linjer som passive tv sliter med? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har Toshiba egentlig noen bra produkter innen forbrukerelektronikk? Virker som om det aller meste de produserer er helt ok, men ikke kan hevde seg på noen som helst måte. Dette er mitt inntrykk etter å ha lest tester av diverse TV, PC, Blu-ray spillere etc. Enig, snakk om anonymt selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå