AnastasijaK Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Eye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 God skarphet på øyet ditt. Du burde absolutt kuttet bilde sånn ca. midt på nesen, da hovedmotivet (øye) kommer mer i riktig fokus. 1 Lenke til kommentar
AnastasijaK Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jepp, tenkte og på det takk Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Stilig! Vedr. kutt synes jeg det kommer an på hva du vil med bildet - jeg liker det som det er, fordi jeg synes utsnittet tilfører en viss spenning/uhygge - vi aner et øye og den uroen det gir å ikke få se mer av det trigger noe og i akkurat dette tilfellet synes jeg det fungerer usedvanlig godt....bildet får sånn sett mer av en dobbel bunn i mine øyne, enn om det hadde vært kuttet "etter boka". For øvrig synes jeg dette bildet kommer best til sin rett mot mørk bakgrunn. Endret 23. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit 1 Lenke til kommentar
AnastasijaK Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Stilig! :)Vedr. kutt synes jeg det kommer an på hva du vil med bildet - jeg liker det som det er, fordi jeg synes utsnittet tilfører en viss spenning/uhygge - vi aner et øye og den uroen det gir å ikke få se mer av det trigger noe og i akkurat dette tilfellet synes jeg det fungerer usedvanlig godt....bildet får sånn sett mer av en dobbel bunn i mine øyne, enn om det hadde vært kuttet "etter boka". For øvrig synes jeg dette bildet kommer best til sin rett mot mørk bakgrunn. Okai, tusen takk Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Godt bilde. Synes ikke du skal beskjære. Kombinasjonen mellom det klare og det mørklagte øyet bringer nesten fram litt uhygge. Og det gjør bildet interessant. 1 Lenke til kommentar
AnastasijaK Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg