Tokke Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 TimeStop Bildet er fjernet. Beskrivelse: Mit bidrag til temadagen "Tid" God temadag på Digit Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Din fototekniske bearbeiding er teknidk upåklagelig, som alltid. Får liksom ikke helt tak i tolkningen av dette bilde, men kan ane en "erotisk" undertone med en klokke på kvinnens arm. Det mørke og det lyse har du sikkert også en mening med. Kanskje du selv kan forklare litt? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, her gir du oss litt å fundere på... Når jeg sitter og betrakter bildet ditt får jeg nærmest en opplevelse at vektløshet og tidløshet....Liker godt den mørke og den lyse delen satt mot hverandre...Syns teksten du har lagt på gir mening, men jeg må innrømme at det hadde vært flott å få se bildet uten bokstaver også... Flott bidrag til temadagen, dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg