En som er litt lei Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er dette en ok skjerm, har ikke peiling når det gjelder skjerm. Kjøper ikke skjerm så ofte Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er det ImageQuest q910 du mener? Har selv denne den er brukar, men det er ikke noen proff skjerm akkurat, er litt dårlig oppdateringsfrekevens på den, men som sagt den holder for de fleste da. Skjermen min har også noen vertikale striper på venstre siden, men dette gjelder sikkert ikke alle skjermene da. Et stort pluss er at den er ca. like liten som en 17'':) Lenke til kommentar
nyttprosjekt Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har denne selv og den er helt klart verdt pengene (1850,- på Psdata). Jeg har prøvd en del skjermer og denne er ikke dårligere enn konkurrentene i prisklassen. Så hvis du ikke skal fleske til med et par tusen mer på skjerm, vil denne skjermen dekke de aller fleste behov. Den har forøvrig bra oppdateringsfrekvens osv, men litt mer negativt er nok at den ikke har "årntli" flatskjerm. Den har en flat glassflate utenpå det buede billedrøret. Den tar forøvrig liten plass på bordet, samt at den ikke har den vannvittig triste PC-beige fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå