Gå til innhold

BK: Drammenslaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker hvordan du har gjort valgene her i forhold til omgivelser og innhold forøvrig. En ting jeg la merke til med en gang jeg åpnet det er at vannlinja ser skjeiv ut, kan godt hende landskapet bak lurer øyet men siden bildet visuelt ser skjevt ut så ville jeg vurdert å rettet det opp. Ellers er det et flott bilde på alle måter.

Lenke til kommentar

Liker hvordan du har gjort valgene her i forhold til omgivelser og innhold forøvrig. En ting jeg la merke til med en gang jeg åpnet det er at vannlinja ser skjeiv ut, kan godt hende landskapet bak lurer øyet men siden bildet visuelt ser skjevt ut så ville jeg vurdert å rettet det opp. Ellers er det et flott bilde på alle måter.

Ja, kan være den er litt skjev, men det er en elv og det er en del fall på strekningen så noe "skjevt"må det liksom være, dette var den vinkelen som falt mest naturlig for min del som er noe kjent med plassen. Har full forståelse for at det kan virke visuelt skjevt og skal se om ikke jeg kan ta opp bildet og rette etter øynene til en som ikke er like visuelt knytttet mot plassen som meg selv.

Forøvrig er dette et kjent problem fra mange steder jeg fisker laks - man får problemer i ettertid fordi elven har mer helning enn man tror selv om den renner "stille". Men har hittil falt på at jeg må bearbeide bildet etter slik jeg naturlig har opplevet plassen selv om det kan virke visuelt skjevt. Et lite fotodillemma dette her.

Takker så meget for innspillet både fra deg og de over!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...