Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få han interessert?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette forumet er fullt av slike poster, og at de fleste sikkert er ganske lei av disse. Men jeg klarte ikke å finne svar på dette spørsmålet noen steder da de fleste av postene er postet av gutter, og jeg føler at "fremgangsmåten" er annerledes for jenter.

Uansett, jeg har da begynt på videregående, og har kommet i klasse med en gutt jeg virkelig liker. Han er selvfølgelig også den personen jeg snakker minst med. Han er ganske stille og "sløv", men ler helt utrolig mye. Han virker på en måte litt sjenert, men utadvendt til samme tid. Selv om vi ikke har snakket mye, så har jeg blitt veldig betatt av han. Tingen er at siden han er såpass stille, så er det vanskelig å bli kjent med han. Jeg lurer egentlig bare på hvordan jeg kan få han til å legge merke til meg? Har aldri sett at han har snakket med en jente, og tror egentlig det er fordi han er litt sjenert. Hva skal jeg gjøre? Vil liksom ikke gå frem på en måte som viser at jeg er innlysende interessert, men på en måte som får oss til å bli bedre kjent som venner.

Postet av anonym: 92f92cf199b399f48f736ed2d5405e13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Legg han til på skype eller lignende

2. Start videosamtale

3. Kle av deg og lat som at du glemte at han var der

4. Gift dere, få barn og bikkje med lopper

Ikke noe annet å komme med kl 4 natt til søndag? :nei:

Meeen, du kan jo prøve å starte en samtale med han.. Han biter nok ikke. Normale mennesker kan da prate sammen, starte litt forsiktig. Finn ut hva hans interesser er, se om dere i det hele tatt har samme interesser. Har dere det, så er det ikke vanskelig å tilbringer mer tid med han :)

Lenke til kommentar

Mente liksom at jeg er ganske sjenert jeg også, og at jeg derfor synes det blir litt vanskelig og bare gå bort og si hei hvis dere skjønner? Virkelig hater å ta initiativet til en samtale helt på egenhånd! Får vel bare håpe på å ende opp på en fest sammen med han da det vil gjøre ting tusen ganger lettere ;)

Lenke til kommentar
Mente liksom at jeg er ganske sjenert jeg også, og at jeg derfor synes det blir litt vanskelig og bare gå bort og si hei hvis dere skjønner? Virkelig hater å ta initiativet til en samtale helt på egenhånd! Får vel bare håpe på å ende opp på en fest sammen med han da det vil gjøre ting tusen ganger lettere ;)

Ser problemet der ja, om du blir nervør og klein, så skal jeg love deg at han blir det samme :)

Få med deg en venn bort for og snakke med ham hvis det er lettere. :)

"Hei, ser du vennina mi der borte? fin eller? vil du bli shærester med hun? men ikke si det til noen da"

:D

Lenke til kommentar

1. Show up naked.

2. Bring beer.

3. ?????

4. Profit!

Men fra spøk til revolver: Prøv å føre en helt normal samtale, bli kjent med han! Så lenge du virker avslappet og normal, vil nok han etterhvert gjøre det og. Men ikke "push" han for mye, det kan bli litt creepy i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...