Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oppdrag bli venn med Voe på facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voe er persundnes! Marketing 101.

Hahah! Men nå var det lite med tips her. Bare å vente og se hva som skjer da? :)

Fortsett å skap oppmerksomhet til tråden din, og ikke virk så jævla creepy bare!

Så kanskje ho gjør det villig, uten noen slu taktikk bak det :)

Kan jo ikke være så ille å ha en gutt som er forelska i ho vel, gjør ho jo ikke altfor mye å gjøre deg glad hvis du bare vil være venn med ho på face akkurat..

Ho har jo sett tråden, så er vel på god vei om ho føler for det :thumbup:

Ho vet jo ikke hvem du er ennå da, men ville ikke gått ut med navn akkurat..

Lenke til kommentar

Voe er persundnes! Marketing 101.

Hahah! Men nå var det lite med tips her. Bare å vente og se hva som skjer da? :)

Fortsett å skap oppmerksomhet til tråden din, og ikke virk så jævla creepy bare!

Så kanskje ho gjør det villig, uten noen slu taktikk bak det :)

Kan jo ikke være så ille å ha en gutt som er forelska i ho vel, gjør ho jo ikke altfor mye å gjøre deg glad hvis du bare vil være venn med ho på face akkurat..

Ho har jo sett tråden, så er vel på god vei om ho føler for det :thumbup:

Ho vet jo ikke hvem du er ennå da, men ville ikke gått ut med navn akkurat..

Er jo ganske vanskelig å ikke virke creapy men samtidig be på alle knær for at hun skal gjøre en latterlig ting som å akseptere meg på facebook. Spørs om hun synes denne trollehumoren er morsom da. Hvis ikke vet jeg ikke om hun gidder å lese gjennom dette. Også var noen så slemme i sted :(

Snip

Snip

Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook.

At det var sa du....?

Sant det..

Kanskje ho gjør det ut av barmhjertighet? :ermm:

Haha, håper det! Hun virker utrolig snill i hvert fall. Men hun får sikkert sinnsykt mange folk som meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...