oletangen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Driver ikke du den der bloggen? Edit: Nei det var Lars Tangen. Nå var du kjempemorsom Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingenting er umulig, mann! Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden.. Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-) Du hadde Idol-Sandra på MSN, kult. Jeg fikk blowjob av Idol-Sandra. Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingenting er umulig, mann! Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden.. Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-) Du hadde Idol-Sandra på MSN, kult. Jeg fikk blowjob av Idol-Sandra. Seriøst? Men kudos til folk her. Latteren går flere ganger her. Ser at det er mye aktivitet og flere kommer med tips. Dette må jo bare få et godt resultat. Nå har jeg også fått tak i en mail(noe tvilsom dog). Har tenkt å skrive en lang mail om min undying love for her. Tips til hva som skal stå i mailen? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingenting er umulig, mann! Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden.. Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-) Du hadde Idol-Sandra på MSN, kult. Jeg fikk blowjob av Idol-Sandra. Kan jeg ta på deg? D: 4 Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Hahaha, sjekk twitteren til Voe. Hun har vært her å lest Voe, plis la meg være venn meg deg på facebook <3 One step closer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Link twitteren, epic shit Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Link twitteren, epic shit Muffinss kommer aldri til å drikke igjen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ingenting er umulig, mann! Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden.. Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-) Du hadde Idol-Sandra på MSN, kult. Jeg fikk blowjob av Idol-Sandra. Kan jeg ta på deg? D: Du kan ta på min store e-penis. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fantastisk at Voe så dette! Jeg ville dog benyttet et litt mer diskret navn enn "persundnes" her. Kind of obvious? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook. Ettersom hun nekter å godta random folk på facebook så har vi en utfordring. Noen som har noen tips? Jeg er venn med broren til Voe på facebook, så nær er jeg.. xD Endret 23. oktober 2011 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Fantastisk at Voe så dette! Jeg ville dog benyttet et litt mer diskret navn enn "persundnes" her. Kind of obvious? Er nok ikke mitt ekte navn Han er programleder på nrk. Ledet Mgp Junior før i hvert fall. Homofil nordlending med briller, ja du vet hvem jeg snakker om nå. Her er linken til twitteren forresten: http://twitter.com/#!/emilievoe Eller bare det hun skrev: Emilie Voe Nereng: diskusjon.no/index.php?show… Sært. De mener alvor de her ja! Hei. Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook. Ettersom hun nekter å godta random folk på facebook så har vi en utfordring. Noen som har noen tips? Jeg er venn med broren til Voe på facebook, så nær er jeg.. xD Hvordan? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Glem det. Cache var ikke oppdatert elns. link til tweeten Endret 23. oktober 2011 av Occi Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette var jo dagens win da :!: Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 En ting skal sies. Hun er satans flink/rask til å avslå venneforespørsler. Litt redd for å adde hun flere ganger nå da hun kan finne på å bare blokkere meg, hehe. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hahaha. At det er mulig. Når voe har fått øyene åpne for tråden må vel det by på noen muligheter? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er allerede venn med henne. Nænnænæ Jeg også, var kjæreste med venninnen "Martine" en stund Lenke til kommentar
Xathras Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tråden begynner faktisk å bli populær da, jeg så den bare tilfeldigvis på "aktive tråder".. Og er jo ganske nylig i kveld, samt som ho tweeta om det for bare 1 time sia! Ganske kult Har en følelse av at du kommer til å nå målet ditt med denne slags oppmerksomhet Go go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg