Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oppdrag bli venn med Voe på facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er umulig, mann!

Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden..

Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-)

Du hadde Idol-Sandra på MSN, kult. Jeg fikk blowjob av Idol-Sandra.

Seriøst?

Men kudos til folk her. Latteren går flere ganger her. Ser at det er mye aktivitet og flere kommer med tips. Dette må jo bare få et godt resultat. Nå har jeg også fått tak i en mail(noe tvilsom dog). Har tenkt å skrive en lang mail om min undying love for her. Tips til hva som skal stå i mailen?

Lenke til kommentar

Jeg er også (en tvilsom?) bergenser, og jeg hadde i min tid Idol-Sandra på MSN.. Det var andre boller før i tiden..

Men.. Nytteverdien av hele prosjektet var relativt lav. Anbefaler deg å få deg en ekte hobby.. ;-)

Kan jeg ta på deg? D:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan jeg ta på deg? D:

Du kan ta på min store e-penis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook. Ettersom hun nekter å godta random folk på facebook så har vi en utfordring. Noen som har noen tips? :)

Jeg er venn med broren til Voe på facebook, så nær er jeg.. xD

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fantastisk at Voe så dette! Jeg ville dog benyttet et litt mer diskret navn enn "persundnes" her. Kind of obvious?

Er nok ikke mitt ekte navn :) Han er programleder på nrk. Ledet Mgp Junior før i hvert fall. Homofil nordlending med briller, ja du vet hvem jeg snakker om nå. Her er linken til twitteren forresten: http://twitter.com/#!/emilievoe

Eller bare det hun skrev:

Emilie Voe Nereng:

diskusjon.no/index.php?show… Sært. De mener alvor de her ja!

Hei. Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook. Ettersom hun nekter å godta random folk på facebook så har vi en utfordring. Noen som har noen tips? :)

Jeg er venn med broren til Voe på facebook, så nær er jeg.. xD

Hvordan? :(

Lenke til kommentar

Tråden begynner faktisk å bli populær da, jeg så den bare tilfeldigvis på "aktive tråder"..

Og er jo ganske nylig i kveld, samt som ho tweeta om det for bare 1 time sia!

Ganske kult :) Har en følelse av at du kommer til å nå målet ditt med denne slags oppmerksomhet ;)

Go go! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...