Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oppdrag bli venn med Voe på facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fake accounten til en hun kjenner (med bilde og et par venner) og lat som om den forige profilen ble slettet/nettopp joinet facebook. Eller må du bli venn med henne på din ekte profil?

Ingen hindring, skift navn å bytt ut alle bilder av deg på facebook til noen hun kjenner. Så bytter du tilbake senere..

Men for å være seriøs, la den stakkars jenta få være i fred.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne.

Hehehe, hva skal jeg gjøre da? Er maxdesp.

Gi opp. Eller så er det jo bare å prøve å adde henne? Får du avslag så ta det som en mann.

Vil sterkt fraråde deg å stalke henne IRL, da får du fort problemer.

Lenke til kommentar

Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne.

Hehehe, hva skal jeg gjøre da? Er maxdesp.

Gi opp. Eller så er det jo bare å prøve å adde henne? Får du avslag så ta det som en mann.

Vil sterkt fraråde deg å stalke henne IRL, da får du fort problemer.

Har addet hun sånn cirka ti ganger. Hun godtar jo ikke randoms. Men kjenner du hun godt eller? Har du eposten hennes? Hun har jo fjernet den fra bloggen etter alle disse hatmailsene. Bare send den på pm :D

Men chill, har ikke tenkt å stalke hun irl. Er bare litt gal i hodet.

Lenke til kommentar

Har addet hun sånn cirka ti ganger. Hun godtar jo ikke randoms. Men kjenner du hun godt eller? Har du eposten hennes? Hun har jo fjernet den fra bloggen etter alle disse hatmailsene. Bare send den på pm :D

Seriøst, du er tydeligvis ikke klar over hvor tragisk du høres ut, slik du skriver nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, du er tydeligvis ikke klar over hvor tragisk du høres ut, slik du skriver nå.

Ikke vær så frekk med meg :(

Lenke til kommentar

Prøver å få deg til å innse hva du driver med, og hva du spør om hjelp etter.

*Edit*

Antar du er forelsket eller noe slikt?

Det ville hvertfall forklare veldig mye.

Er det så farlig da? Hun har garantert sett dette allerede pga. bekjente har sett dette, og hun ler sikkert bare av dette. Dessuten vet hun garantert hvem topic-starter er om han har addet henne 10 ganger xD

Litt søtt da <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...