Populært innlegg Skosåle Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 Stakkars jente.. 18 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg har satt livets neste mål. Å bli venn med voe på facebook. Ettersom hun nekter å godta random folk på facebook så har vi en utfordring. Noen som har noen tips? Hahahahaha. Endret 23. oktober 2011 av -Léon- 6 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det ikke noe bedre å finne på, enn å plage ei stakkars jente? 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei, han har jo løst livets mysterie og meningen med livet, siden hans neste mål er å bli venn med Voe. 2 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Poor Leno Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 Sooooo... Du kan introdusere han for henne? 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg oletangen Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>-- Nei. 16 Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er allerede venn med henne. Nænnænæ 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tilrettelagt Helmaks! Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne. Hehehe, hva skal jeg gjøre da? Er maxdesp. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 Dask henne i trynet med din penis. 25 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Fake accounten til en hun kjenner (med bilde og et par venner) og lat som om den forige profilen ble slettet/nettopp joinet facebook. Eller må du bli venn med henne på din ekte profil? Endret 23. oktober 2011 av bögfisk 1 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fake accounten til en hun kjenner (med bilde og et par venner) og lat som om den forige profilen ble slettet/nettopp joinet facebook. Eller må du bli venn med henne på din ekte profil? Ingen hindring, skift navn å bytt ut alle bilder av deg på facebook til noen hun kjenner. Så bytter du tilbake senere.. Men for å være seriøs, la den stakkars jenta få være i fred. 2 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne. Hehehe, hva skal jeg gjøre da? Er maxdesp. Gi opp. Eller så er det jo bare å prøve å adde henne? Får du avslag så ta det som en mann. Vil sterkt fraråde deg å stalke henne IRL, da får du fort problemer. Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette er helt forjævlig kleint å lese siden jeg kjenner henne og er venn med henne. Jeg blir flau på dine vegne. Hehehe, hva skal jeg gjøre da? Er maxdesp. Gi opp. Eller så er det jo bare å prøve å adde henne? Får du avslag så ta det som en mann. Vil sterkt fraråde deg å stalke henne IRL, da får du fort problemer. Har addet hun sånn cirka ti ganger. Hun godtar jo ikke randoms. Men kjenner du hun godt eller? Har du eposten hennes? Hun har jo fjernet den fra bloggen etter alle disse hatmailsene. Bare send den på pm Men chill, har ikke tenkt å stalke hun irl. Er bare litt gal i hodet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har addet hun sånn cirka ti ganger. Hun godtar jo ikke randoms. Men kjenner du hun godt eller? Har du eposten hennes? Hun har jo fjernet den fra bloggen etter alle disse hatmailsene. Bare send den på pm Men chill, har ikke tenkt å stalke hun irl. Er bare litt gal i hodet. Seriøst, du er tydeligvis ikke klar over hvor tragisk du høres ut, slik du skriver nå. 1 Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Har addet hun sånn cirka ti ganger. Hun godtar jo ikke randoms. Men kjenner du hun godt eller? Har du eposten hennes? Hun har jo fjernet den fra bloggen etter alle disse hatmailsene. Bare send den på pm Men chill, har ikke tenkt å stalke hun irl. Er bare litt gal i hodet. Seriøst, du er tydeligvis ikke klar over hvor tragisk du høres ut, slik du skriver nå. Ikke vær så frekk med meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Prøver å få deg til å innse hva du driver med, og hva du spør om hjelp etter. *Edit* Antar du er forelsket eller noe slikt? Det ville hvertfall forklare veldig mye. Endret 23. oktober 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Prøver å få deg til å innse hva du driver med, og hva du spør om hjelp etter. *Edit* Antar du er forelsket eller noe slikt? Det ville hvertfall forklare veldig mye. Er det så farlig da? Hun har garantert sett dette allerede pga. bekjente har sett dette, og hun ler sikkert bare av dette. Dessuten vet hun garantert hvem topic-starter er om han har addet henne 10 ganger xD Litt søtt da <3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er vel ikke farlig nei. Men, jeg bare synes det er feil måte å komme i kontakt med noen på. Så hvis det funker så gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg