Stigah Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hallo. Har litt lyst på et MIDI-Keyboard, men aner ikke hvor jeg skal lete, og hvilket jeg burde kjøpe. Jeg er en fattig student, derfor må det ikke være for dyrt. Helst ikke over 1000-lappen. Keyboardet trenger ikke å ha interne høytalere, da den bare skal være koblet til PC. Vil helst ha 88 tangenter, men hvis det ikke finnes til under 1000-lappen, kan jeg godt ha et med litt mindre tangenter. Så ... Kan du anbefale meg et greit, enkelt og billig MIDI-Keyboard? Stig Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingen her på Diskusjon som kan anbefale et enkelt og greit midi-keyboard? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan ikke si at jeg fant noe der. Lenke til kommentar
ostoreoreo Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 4sound selger et veldig bra midiklaviatur til 799 kroner. Dette har bare 49 tangenter, men mulighet for å gå opp og ned flere oktaver ved å trykke på en knapp ^^ Tror du må over 1000lappen hvis du vil ha et midiklav. med så mange tangenter... http://4sound.no/itempg.aspx?id=14820&artno=185048 Lenke til kommentar
carlern88 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tror ditt beste håp er å lete på finn.no... Eller så kan du kjøpe billig fra f.eks USA, noe jeg gjorde, men da har du igjen problemet med dyr frakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå