Gå til innhold

Beta testere Vector Invaders

Anbefalte innlegg

Hei der godt folk!

Begynner å bli rimlig ferdig med ett lite spill jeg har drevet med nå. Ser derfor etter folk som har lyst å beta teste det litt. Som en ser i tittelen er dette ganske likt space invaders. Laget i XNA på hobby basis. Spillet er og vil bli gratis, bare glad hvis noe gidder å spille det i det hele tatt ^^

Liten Film Snutt:

http://www.youtube.com/watch?v=tunos7Zpuec

Download Link:

Fjerner DL link, ferdig med beta testing.

Tar gjerne i mot kritikk, tips og ikke minst bugs :)

Post gjerne "highscoren" din, så kan det bli en liten konkurranse av det for de som måtte være interesserte. Min er 128000, fult mulig å slå :)

Mvh

Kenneth Isaksen

Endret av kennethi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med litt mer info før jeg laster ned en *rar fil?

Som for eksempel hvilken plattform spillet er laget for, hva som kreves av maskinvare osv.?

Hei der, merker en liten skeptisk tone der, kan forsikre deg om at det ikke er virus vi snakker her :)

Spillet er som sagt laget i XNA til pc. Når det kommer til maskinvare vil jeg påstå dette krever veldig lite "maskinkraft", men igjen det er så mye en kan teste ut med sin egen utvikler pc, derfor er det fint hvis folk med alle forskjellige type maskinvarer som prøver det ut og se hvem det ikke fungerer på. Dette beta testing går ut på, teste spillet opp mot flere maskiner og ulike personen som spiller spillet annerledes som igjen fører til oppdagelser av bugs :)

Håper det svarer på det du spurte om.

Mvh

Kenneth Isaksen

Lenke til kommentar

(Nei, jeg vet ikke hva XNA er)

XNA er et spillutviklingsbibliotek for .NET utviklet av Microsoft for Windows, Xbox360, Zune (er vel nå død) og Windows Phone. Programmeres primært i C#, men andre språk kan også benyttes.

Det er ingen fungerende porter til Linux (og Mono) men det fantes et prosjekt på det som ser ut til å være lagt dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...