Barkster Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har en laptop med støtte for lyd over HDMI. Alt fungerer som det skal en sjelden gang. Men for det meste så fungerer det ikke. Laptopen er en Acer Timline X 4820TG. Lyd og grafikk over HDMI skjer via ATI. Har nyeste ATI driver. Har lagt merke til at det dukker opp et HDMI grafikk ikon i avspillingslyder instillinger når alt fungerer som det skal og at det ikke dukker opp når det ikke fungerer. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei! Har ikke acer-timeline men har slitt et par ganger med dette tidligere selv. Når du kobler hdmi til tv, kjør noe med lyd og sjekk dette: 1. Start-> Kontrollpanel -> Maskinvare og lyd -> Under lyd; Administrer lydenheter (Her måtte jeg manuelt aktivere "Samsung" -tven min for at den skulle kjøre lyden. Hvis det ikke funker ville jeg gått inn på Enhetsbehandling og sjekket om det var noe som er deaktivert under "Lyd-, video og spillkontrollere" Håper det funker /pixl Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har du prøvd å sette HDMI som default sound device under sound properties? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå