Fredtrix Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) EDIT: Se siste post hvis du vil se mine tanker om kortet. Er det noen som har erfaring med Gigabyte GA-P67A-D3-B3? Det er ganske billig, vurdere det til en budsjett build jeg skal sette opp. Jeg trenger ikke så mye features eller tilkoblingsmuligheter, men har planer om å klokke CPU. Endret 25. oktober 2011 av venture Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg skjønner at dette hovedkortet er ekstremt ettertraktet Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg gikk for dette kortet, og alt i alt synes jeg det var et ganske solid HK. Mye å hente her for pengene. Det eneste minuset så vidt jeg kan se er overklokking. Du kan ikke stille inn Vcore i BIOS, det alternativet finnes rett og slett ikke. Uten om dette er det helt over all forventing. HDAudio har en litt dårlig plassering, men tilkoblings mulighetene generelt er overraskende bra. Jeg legger til at jeg klarte å få i5 2500K til stabil 4Ghz lett, selv uten manuel vcore. Det virker som om at vcore stiller seg opp automatisk når du kjører et program/spill. Har sett at noen har vært så uheldige å fått levert et defekt HK av denne typen, men jeg har ikke opplevd noen slike problemer. Det eneste var skjermflimmer i spill som viste seg å være dårlig kabel tilkobling. Byttet kabel og alle problemer var løst. SSD har en smule tregere oppstart med overklokket system enn den hadde uten, tror dette har noe med BIOS instillinger å gjøre. Uansett, et billig bra og solid produkt Endret 25. oktober 2011 av venture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå