Gå til innhold

FIFA 12 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Budsjettet er vanligvis et problem uansett hvilken klubb du spiller med. Du vil for det meste ha en del mindre penger enn de andre klubbene rundt deg og av en eller annen sinnsvak grunn har de fjernet inntektene fra kampdagen. Jeg synes det er direkte latterlig at du ikke kan tjene en krone utenom premiepenger fra konkurranser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tenkte å lage meg en taktikk til Manchester United, men har ikke peiling på hvordan jeg skal lage den slik at den fungerer som jeg vil. Med det mener jeg at Real Madrid spiller mye på gjennombruddspasninger og spillerne er ivrige på løp, derimot sliter jeg med at spillerne på Man United liker å stoppe opp og forvente en direkte pasning. Utrolig irriterende når jeg ser at f.eks. Rooney kommer løpende mot forsvarsrekken til motstanderne og jeg sender en gjennombruddspasning enten på bakken eller i luften, da stopper han opp slik at han må akselerere igjen. Litt vanskelig å forklare, men med United klarer jeg ikke å kontre på samme måte som når jeg er Real Madrid. Både Nani, Valencia, Young og Chicarito er mer enn raske nok til å spille på den måten, og Rooney er ikke for treg han heller selv om han henger litt etter de andre på farten.

 

Jeg er klar over at United spiller mye på innlegg i virkeligheten, og default taktikken på fifa 12 er selvfølgelig satt opp slik, men hvordan kan jeg endre på det? Kunne noen kanskje satt opp en alternativ taktikk? Finner ingen god toturial på nettet av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Å bygge opp et lag basert på spillere du har speidet og utviklet selv er en møysommelig prosess. Spillerne du finner vil ligge på ca. 50+/- og alderen varierer vanligvis fra 14 til 16. Siden du ikke kan hente dem inn i laget før de er 16 kan det ta opp mot 2 sesonger før du i det hele tatt kan bruke dem. Det vil også ta lang tid for dem å utvikle seg slik jeg har opplevd det.

 

Jeg er nå i min 5. sesong og har en spiller med potensiale til å ende opp rundt 86. Han har vært på juniorlaget mitt i litt over 2 sesonger og har ca. 55 i gjennomsnittlige ferdigheter. Etter farten de andre spillerne jeg har hentet inn gjennom kjøp så virker ikke det som om han vil nå sitt toppnivå før han er 28... han er 17 nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser ut til at januar kan bli en tung måned for meg og mitt nyopprykkede lag...

 

Alle kampene mine i Januar:

 

3. Chelsea - Borte

7. Liverpool - Hjemme

17. Man City - Borte

31. Man Utd - Hjemme

 

Som ikke det var nok har jeg trukket Man City borte i Fa Cupen og møter dem mellom seriekampen mot LFC og Man City... dette er nok den eneste gangen jeg ville vært fornøyd med ett poeng på 5 kamper :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tid for en oppdatering. Er ferdig med den førte sesongen i PL som endte med ligaseier, 3 poeng foran 4. plassen. Avgjorde det hele i siste kamp på Emirates hvor jeg snek meg til en meeeeget ufortjent seier, 3-2.

 

Oversikt over de største overgangene fra sommervinduet 2015.

Ibrahimovic - Roma->Valencia - 19.5 mill

David Silva - Arsenal -> Man City - 51.5 mill!!!!!!!!!!! :confused:

Pastore - Man Utd -> At. Bilbao - 27 mill

Di Maria - Chelsea-> Arsenal- 23 mill

Carrol - Liverpool -> Stoke - 20.5 mill

Modric - Chelsea -> Juventus - 32.5 mill

Suarez - Chelsea -> Malaga - 25 mill

Nani - Valencia -> Chelsea - 20.5 mill

Van der Vaart - Man Utd -> Tottenham - 26.5 mill

Aquilani - Liverpool -> Juventus - 20 mill

 

Mitt lag etter overgangsvinduet:

--------------------------------Smith (77)---------------------------------

Naughton(76)---Fabricio(81)--Hovland(78)--Gabriel Silva(77)

 

Carmona(80)---Diamanti(79)--Cohen(77)----Drage(76)

 

----------------------------------VP(90)----------------------------------

 

-------------------------------A. Rooney (79)-----------------------------

 

Litt trivia:

- Nyopprykkede Leichester har hele 9 spisser i stallen

- Tottenham unngikk nedrykk med 2 poeng i fjor

- Liverpools beste spiller er Reina (84), den nest beste er Charlie Adam (82)

- Moa er solgt til Real Betis

- Juventus dominerer i Seria A og har vunnet ligaen klart de 3 siste årene

Lenke til kommentar

Mitt Gladbachlag:

 

Ustari

Clyne-Bocchetti-Stranzl-Wendt

Gargano

Reus

Kayal

Quintero-Rafael Sobis-Trémoulinas

 

Har for det meste satset på raske spillere på offensive posisjoner. Kan anbefale alle å sjekke ut Kayal, som har noen ville stats.

 

Benk:

Tshimanga

Mark Gonzales

Virtual Pro

Nordtveit

Granero

Vitor Júnior

Tchité

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...