Aleks Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hadde vært spennende, selv om de har et helt håpløst budsjett da Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Budsjettet er vanligvis et problem uansett hvilken klubb du spiller med. Du vil for det meste ha en del mindre penger enn de andre klubbene rundt deg og av en eller annen sinnsvak grunn har de fjernet inntektene fra kampdagen. Jeg synes det er direkte latterlig at du ikke kan tjene en krone utenom premiepenger fra konkurranser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ja, er manager for West ham og har fått tilbud i fra klubber som Blackburn og Sunderland som har fått helt syke budsjetter. Allikevel så gjør de det skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg tenkte å lage meg en taktikk til Manchester United, men har ikke peiling på hvordan jeg skal lage den slik at den fungerer som jeg vil. Med det mener jeg at Real Madrid spiller mye på gjennombruddspasninger og spillerne er ivrige på løp, derimot sliter jeg med at spillerne på Man United liker å stoppe opp og forvente en direkte pasning. Utrolig irriterende når jeg ser at f.eks. Rooney kommer løpende mot forsvarsrekken til motstanderne og jeg sender en gjennombruddspasning enten på bakken eller i luften, da stopper han opp slik at han må akselerere igjen. Litt vanskelig å forklare, men med United klarer jeg ikke å kontre på samme måte som når jeg er Real Madrid. Både Nani, Valencia, Young og Chicarito er mer enn raske nok til å spille på den måten, og Rooney er ikke for treg han heller selv om han henger litt etter de andre på farten. Jeg er klar over at United spiller mye på innlegg i virkeligheten, og default taktikken på fifa 12 er selvfølgelig satt opp slik, men hvordan kan jeg endre på det? Kunne noen kanskje satt opp en alternativ taktikk? Finner ingen god toturial på nettet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har mange ganger tenkt til å starte en karriere, der jeg ikke kan kjøpe spillere. Bare bruke de jeg får fra eget akademi. For meg kunne dette blitt et spennende prosjekt, hvis jeg hadde orket. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Å bygge opp et lag basert på spillere du har speidet og utviklet selv er en møysommelig prosess. Spillerne du finner vil ligge på ca. 50+/- og alderen varierer vanligvis fra 14 til 16. Siden du ikke kan hente dem inn i laget før de er 16 kan det ta opp mot 2 sesonger før du i det hele tatt kan bruke dem. Det vil også ta lang tid for dem å utvikle seg slik jeg har opplevd det. Jeg er nå i min 5. sesong og har en spiller med potensiale til å ende opp rundt 86. Han har vært på juniorlaget mitt i litt over 2 sesonger og har ca. 55 i gjennomsnittlige ferdigheter. Etter farten de andre spillerne jeg har hentet inn gjennom kjøp så virker ikke det som om han vil nå sitt toppnivå før han er 28... han er 17 nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Ser ut til at januar kan bli en tung måned for meg og mitt nyopprykkede lag... Alle kampene mine i Januar: 3. Chelsea - Borte 7. Liverpool - Hjemme 17. Man City - Borte 31. Man Utd - Hjemme Lenke til kommentar
XxTWKxX Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei, er ny her. Har laget en liten karrieretråd for de som er interesserte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1422802&st=0#entry19049537 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Ser ut til at januar kan bli en tung måned for meg og mitt nyopprykkede lag... Alle kampene mine i Januar: 3. Chelsea - Borte 7. Liverpool - Hjemme 17. Man City - Borte 31. Man Utd - Hjemme Som ikke det var nok har jeg trukket Man City borte i Fa Cupen og møter dem mellom seriekampen mot LFC og Man City... dette er nok den eneste gangen jeg ville vært fornøyd med ett poeng på 5 kamper Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Tid for en oppdatering. Er ferdig med den førte sesongen i PL som endte med ligaseier, 3 poeng foran 4. plassen. Avgjorde det hele i siste kamp på Emirates hvor jeg snek meg til en meeeeget ufortjent seier, 3-2. Oversikt over de største overgangene fra sommervinduet 2015. Ibrahimovic - Roma->Valencia - 19.5 mill David Silva - Arsenal -> Man City - 51.5 mill!!!!!!!!!!! Pastore - Man Utd -> At. Bilbao - 27 mill Di Maria - Chelsea-> Arsenal- 23 mill Carrol - Liverpool -> Stoke - 20.5 mill Modric - Chelsea -> Juventus - 32.5 mill Suarez - Chelsea -> Malaga - 25 mill Nani - Valencia -> Chelsea - 20.5 mill Van der Vaart - Man Utd -> Tottenham - 26.5 mill Aquilani - Liverpool -> Juventus - 20 mill Mitt lag etter overgangsvinduet: --------------------------------Smith (77)--------------------------------- Naughton(76)---Fabricio(81)--Hovland(78)--Gabriel Silva(77) Carmona(80)---Diamanti(79)--Cohen(77)----Drage(76) ----------------------------------VP(90)---------------------------------- -------------------------------A. Rooney (79)----------------------------- Litt trivia: - Nyopprykkede Leichester har hele 9 spisser i stallen - Tottenham unngikk nedrykk med 2 poeng i fjor - Liverpools beste spiller er Reina (84), den nest beste er Charlie Adam (82) - Moa er solgt til Real Betis - Juventus dominerer i Seria A og har vunnet ligaen klart de 3 siste årene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Mitt Gladbachlag: Ustari Clyne-Bocchetti-Stranzl-Wendt Gargano Reus Kayal Quintero-Rafael Sobis-Trémoulinas Har for det meste satset på raske spillere på offensive posisjoner. Kan anbefale alle å sjekke ut Kayal, som har noen ville stats. Benk: Tshimanga Mark Gonzales Virtual Pro Nordtveit Granero Vitor Júnior Tchité Endret 16. april 2012 av Sameboe Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Da har jeg funnet frem FIFA igjen Startet en save med N'Castle. Veldig morsomt, faktisk:) Lenke til kommentar
SebastianKjaer Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noen litt ukjente talenter dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå