Gå til innhold

FIFA 12 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å vekke denne til livet igjen ved å gi en oversikt over Januar-vinduet: (alle summer i pund)

 

- Skrtel - LFC->Tottenham - 8 mill

- Evans - Man Utd-> PSG - 2.8 mill

- Kaka - R. Madrid->Chelsea - 22 mill

- Di Maria - R. Madrid->Chelsea - 32 mill

- Sneijder - Inter->City - 30mill

- Vermalen - Arsenal->City - 13 mill

- Pato - Milan->Man Utd - 31 mill

- Higuain - R. Madrid-> Man Utd - 36 mill

- Drogba - Chelsea->Inter - 11 mill

- Gomez - Munchen->A. Bilbao - 29.5 mill

- Lopez - LFC-Newcastle - 17 mill

 

Selv leder jeg nPower League 1 med Barnet ganske suverent etter å ha rykket opp forrige sesong i tillegg til å ha vunnet J. Paint Trophy. Er i finalen i samme turnering i år, og har slått ut både Birmingham og Bolton i Ligacupen, så er i semifinalen der etter sinnsyt heldig trekning!

Lenke til kommentar

(mistet det jeg hadde skrevet så tar kortversjonen)

 

Spiller som Leeds, er i min første sesong. Vinner, og kommer til å vinne det meste jeg er med i, vil jeg tro.

 

Vant en Cup her, og fikk en bonus på € 200 000. Det er ikke mye penger hvis jeg har tenkt til å forbedre stallen min i fremtiden.

 

Har spillere som ligger på 65-75. Og skulle jeg ha kjøpt en ny 70-spiller, ville det nok kostet € 2 000 000 +

 

Hvordan blir det fremover? Vil tro det blir veldig tungt i Premie League med den standarden jeg har nå.

Lenke til kommentar

Gjorde det helt i starten av min karriere. Var bare folk på rundt 55, men var heldig siden det var en 77 tror jeg (keeper). Bortsett fra en liten skade på banen, har han vært veldig bra :) Bare synd det ikke er bilde av han :p

 

Investerte også i en Scout, så får se hva han kommer opp med. 17 år så kan de spille? Eller er det 18?

Lenke til kommentar

Jeg hentet inn samme keeper, du snakker om John Smith ;) Ta en titt på lagoppstillingen min på forrige side (post #21), nesten alle de spillerne unntatt 2-3 er hentet inn på free transfer. Scaloni er 35 nå om jeg ikke husker helt feil så han må nok erstattes i løpet av neste sesong, men han er enda en av de beste spillerne på laget sett bort fra min Virtual Pro.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Verdensklasse. Bestemte meg for å begynne på det i stedetfor å ta steget opp via Amatør til Halvpoff, osv. Det tok en del kamper, men nå har jeg full kontroll og taper sjeldent kamper mot dårligere eller like gode lag. Skulle jeg tape er det nesten utelukkende mot langt bedre motstand i cuper o.l.

Lenke til kommentar

Spiller i 4-4-1-1 med begge vingene litt høyere enn den sentrale midtbanen. De ligger ca. midt mellom dem og den offensive midtbanen. De to framste spillerne mine er raske så jeg kombinerer mye mellom de to. Jeg satser lite på innlegg så jeg ber vingene mine om å trekke litt lenger inn i banen når jeg er i angrep. Dette gjør at ved angrep ligner den litt mer på 4-2-3-1 eller 4-2-2-2 alt ettersom.

Lenke til kommentar

Finter nesten aldri og satser heller på pasninger langs bakken, eventuellt høye gjennombruddspasninger dersom situasjonen krever det.

 

Dersom du går inn på listen over formasjoner kan du trykke "Firkant" på den formansjonen du bruker. Da får du opp tre val. Bare let litt der, jeg husker ikke nøyaktig nå.

Lenke til kommentar

Det er egentlig helt opp til deg. Selv har jeg spilt en god del FIFA helt siden starten så jeg er godt vant med det, derfor startet jeg liksågodt på Verdensklasse. Om du bør gå opp en vanskelighetsgrad vil jeg mene kommer an på om du blir markant bedre etter kort tid? Dersom du har vært på halvproff i et par måneder nå og ennå sliter, vil jeg kanskje be deg om å holde deg der. Du kan alltids prøve noen kamper og se hva du syns.

Lenke til kommentar

For å legge på litt ekstra. Det føles som motstanderene blir raskere på legendarisk. Med det mener jeg at på verdensklasse osv kunne jeg spurte fra absolutt alle med Ronaldo, mens på legendarisk tar Maxvell meg lett igjen selv om jeg bruker stikka.

 

Her snakker vi om at jeg har ett rimelig stort forsprang og jeg er da som sagt Ronaldo som er rimelig rask på spillet. Er vell noe med at det er mulig å bruke b/O til å dra folk i trøya på drøyt langt hold. Trenger ikke vere i nærheten for at den skal virker, men uansett, usansynelig.

Lenke til kommentar

På FIFA har det vel alltid vært sånn at etterhvert som vanskelighetsgraden økte gjorde motstandernes atributter det samme. Jeg kan forstå at EA gjør dette, men jeg skulle heller sett at motspillerne rett og slett spilte bedre heller enn at de ble bedre enn de burde være. Dette kan nok føre til at de må redusere antall vanskelighetsgrader, men det får så være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...