Gå til innhold

FIFA 12 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Er nå 2 uker igjen av overgangsvinduet i starten av 2. sesongen og jeg tror jeg er ganske ferdig. Ikke mer Wheelin' n' Dealin' på meg ;) Her er laget mitt per dags dato (vingene er egentlig litt høyere enn de sentrale midtbanespillerne)

 

----------------------------J.Smith(77)---------------------------

 

I.Franjic(67)----E.Geohaghon(56)----L.Aubey(63)-----L.Scaloni(67)

 

B.Pagano(65)-----F.Signori(69)-----E.Paartalo(68)---B.De Feudis(68)

 

----------------------------Virtual Pro(83)----------------------

 

----------------------------I.McLeod(64)--------------------------

 

 

I dette vinduet har jeg hentet inn Franjic, Paartalo, Smith og et par andre for å fylle ut benken. Kan nevne at jeg fikk John Smith på free transfer! :D

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På United så bruker jeg den gode gamle 4-4-2, bare med Nani og Young høyere i banen og bredere på kanten, i tillegg til en offensiv og en defensiv midtbanespiller i en 2 er på midten :)

 

 

----------------------------J.Smith(77)---------------------------

Kan nevne at jeg fikk John Smith på free transfer! :D

 

Kan også nevne at jeg og har hatt han noen ganger :D

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar

Noen som har greid å faktisk fått talenter dere speider på til å bli noe gode?

Har selv bare spilt 2 sesonger og hentet en 15 åring første sesong som har potensial til å bli 84-92, men føler det tar i overkant lang tid å utvikle i forhold til hvor mye tid jeg bruker på karriere :p

Jepp faktisk en hel del. Har en som heter Charles Kwei fra Nigeria. 14 år når jeg hentet han er nå 22 og 85 ovr. Og en 5-6 andre på rundt 80 ovr. Må bare gi det tid rett og slett

Lenke til kommentar

Noen som har greid å faktisk fått talenter dere speider på til å bli noe gode?

Har selv bare spilt 2 sesonger og hentet en 15 åring første sesong som har potensial til å bli 84-92, men føler det tar i overkant lang tid å utvikle i forhold til hvor mye tid jeg bruker på karriere :p

Jepp faktisk en hel del. Har en som heter Charles Kwei fra Nigeria. 14 år når jeg hentet han er nå 22 og 85 ovr. Og en 5-6 andre på rundt 80 ovr. Må bare gi det tid rett og slett

 

 

Når kunne du hente dem fra juniorakademiet og opp til førstelaget? Har et par unggutter som vel ende på mellom 82 og 77, de er begge 15. I.o.m. at troppen min har et gjennomsnitt på 67 så vil de gli rett inn dersom jeg kan hente dem om noen få år. Må man vente til de er 18?

Lenke til kommentar

Etter Januarvinduet i 2013, ser førsteelleveren min slik ut:

 

MANCHESTER UNITED

 

-------------------------D.de Gea(83)---------------------------

 

S.Ramos(87)----M.Sakho(83)-----A.Ranocchia(85)-----P.Evra(85)

 

Nani(86)---------M.Götze(89)-----Anderson(82)--------G.Bale(88)

 

------------------------W.Rooney(92)--------------------

 

-----------------------G.Higuaìn(86)--------------------------

 

 

Kjøpte altså Götze, Ramos og Bale nå i januar :)

 

Any thoughts ?? :)

Endret av TheWonderKid
Lenke til kommentar

Hadde vært bedre dersom du kunne bestemme prisen selv, ja.

 

Ang. free transfer så er det spillere uten klubb. Det kan være en gullgruve siden du ikke trenger å betale noe for de, kun lønn. De sier også nesten alltid ja til å spille for deg.

 

Det første jeg gjør noe den nye sesongen er igang er å se på hvem som er uten kontrakt. På FIFA 11 opplevde jeg flere ganger at Xavi var på free transfer!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne slenge meg inn på denne tråden da. Har spilt noen sesonger med Newcastle nå, og er i 2014. Vunnet E-cup og CL, men enda ikke klart PL tittelen. Dette er gutta mine:

 

--------------------------S. Romero(81)-------------------------

 

D. Santon(83)-----D. Godin(82)-----A. Ogbonna(87)-----K. Walker(83)

 

-------------Y. Cabaye(83)----------C. Tioté(83)-------------

 

X. Shaqiri(83)-------------H. Ben Arfa(82)------------S. Marveaux(81)

 

---------------------------A. Schürrle(83)--------------------------

Benken:

S - D. Ba(80)

SA - Lucas Piazon(72)

HM - G. Obertan(76)

SM - Anderson(81)

SM - Diego Lopez(65)

HB - D. Simpson(77)

MS - Alex Silva(81)

 

Har også T. Krul(80) og Diego Capel(81), men disse er langtidsskadet.

 

Er det noen som har noen forslag til forsterkninger? Er ikke lenge til Januar vinduet åpner, så hadde vært greit med noe friskt blod inn i laget :) Har forløpig 8 000 000£ å handle for, men vurderer å selge noen for å få plass til noen nye.

Lenke til kommentar

Leker meg litt med Spiller-modusen og er ganske artig, til forskjell fra hva man er vant med. Startet som offensiv sentral midtbane på Vålerenga og ble kastet rett inn i startelleveren.

 

Endte sesongen med 12 mål 2. plass i serien (bak Bartesam) og røk ut i kvarten i cupen :p

 

Må tydeligvis ha virket utenomjordisk god siden jeg etter sesongen fikk tilbud fra Real Madrid, Barcelona, Juventus, Roma... og Haugesund. :hrm: Gikk til Barcelona og det går temmelig bra. Er med i alle cuper og 2. plass i serien 2 poeng bak Madrid etter 15 kamper. 13-1-1 er fasiten sålangt :)

 

Update: Fikk en temmelig lang skade (var ute i 10 kamper, eller noe) så jeg simulerte bare resten av sesongen, endte opp på 2. plass i serien, vinner av den spanske cupen og røk i CL-kvarten for Liverpool :hrm:

 

Er så latterlig enkelt å få tilbud fra store klubber, ble tilbudt kontrakt hos Real Madrid, Lyon, Milan og UNITED! Signerte for Man Utd noe som var målet mitt ;) Etter at jeg kom dit har de solgt Higuain og Nani, men kjøpt Maicon, Krasic og en høyreback jeg ikke har hørt om før. :hmm: Har litt av en jobb foran meg siden United endte på 6. plass i fjor...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Har det sjukaste laget på no! :O

Starta karrieren i Sunderland, vant PL og blei tilbydd kontrakt med Chelsea etter første sesongen. Godtok den, og er no i 2016.

Laget så langt:

ter Stegen

Sergio Ramos - Tiago Silva -Hummels - Walker(Walker funker fint på VB også)

Casemiro

Sanches - Wilshere/Draxler(Wilshere om eg vil ha ein sentral og Draxler om eg vil ha offensive) - Neymar

Lukaku - Leandro

 

David Luiz, Cole, Sturridge, Torres, Lampard, Check og eigenutvikla talent er der også!

Husker faktisk ikkje alle eg har på laget :whistle: Går fort unna på transfers når eg har 85mill å bruke i tillegg til å kjøpe/selge støtt1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...