Electric Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hmpf... jeg kjører min barton2500+ stabilt på 3000+ @ 200*10,5 @ 1.700 Vcore Skal prøve f.eks da opp fsb .. feks 210*10,5 jeg trenger vel ikke øke Vcore da? uansett.. da klikker pc'en.. skjønner ikke hvorfor og viss jeg skal ha "user defined" settings.. så blir fsb på hovedkortet oxo på 210.. (Som den skal?) Men uansett.. når jeg bare velger fsb helt vanlig(det som er default er 100, 133, 166 og 200mhz) Da blir bare hovedkortet på 166mhz .. den skal jo f.eks øke på hk oxo viss jeg setter FSB på 200? Noen som kan hjelpe meg? evt. noen som forsto det jeg mente? thx Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvis det ikke starter på vcore som før, kan du prøve å øke vcore. Men når du øker vcore vil det også genereres mere varme så pass på at du har kjølingen din i orden. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 naaaaajs topic! Les her og prøv igjen en annen gang... Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Våre kjære wannabe-moderator tuXP-G slår til igjen.. I steden for å leke moderator så kanskje du kunne prøve å hjelpe.. Har du ikke peiling på d han spør om så have a big cup of STFU!!! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Våre kjære wannabe-moderator tuXP-G slår til igjen.. I steden for å leke moderator så kanskje du kunne prøve å hjelpe.. Har du ikke peiling på d han spør om så have a big cup of STFU!!! Må faktisk si meg enig der... Men over til problemet. Det kan og hende det at hovedkort eller cpu ikke støtter 210 fsb med 10.5 i multiplier...... har du tenkt på det kanskje?? kjør ned multiplier og du vil se det at fsb kan økes litt... Lenke til kommentar
Electric Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 haha jeg har forsøkt alt så å si.. Alt jeg hører er en fæl stemme.. skjærer gjennom headsettet mitt og sier: "System Memory failed" Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Bruk divideren og kjør ram på lavere hastighet.. det er den som holder deg tilbake... det gikk plutselig opp ett lys her... Lenke til kommentar
Electric Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 shall try men er ikke sikker på hva jeg skal ta tilbake det står noe sånt her(husker ikke HELT) 7 3 3 2(?) 2.5 Lenke til kommentar
Electric Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 shall try men er ikke sikker på hva jeg skal ta tilbake det står noe sånt her(husker ikke HELT) 7 3 3 3 2.5 Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Våre kjære wannabe-moderator tuXP-G slår til igjen.. I steden for å leke moderator så kanskje du kunne prøve å hjelpe.. Har du ikke peiling på d han spør om så have a big cup of STFU!!! Kan ikke se at du hjelper så mye heller. Flaming er noe vi moderatorer IKKE liker, så anse dette som en advarsel. Tråden stenges pga. feil bruk av topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg