the_lo0nytick Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kan noen si meg sidene jeg ikke bør handle i ? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...s_webshoper.php Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 STYGGE H-ORE PCMAX.NO..f-uck dem......de lurer deg med faka deler. Hvis du allerede har bestilt der hils dem fra meg og gi dem en stor F-UCK YOU Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hadde f.eks ikke spørsmålet vært bedre hvis det hadde blitt stilt sånn ; Hvor bør jeg handle? Men uansett sjekk webshopper.! Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hadde f.eks ikke spørsmålet vært bedre hvis det hadde blitt stilt sånn ; Hvor bør jeg handle? Men uansett sjekk webshopper.! NEI ! det hadde ikke vært bedre Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takk For Alle Svar Lenke til kommentar
TheRat Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du bør absolut ikke handle på www.bestbuy.no Kjøpte en mobil telefon derfra eg, som brøt ned etter 8 måneder. Fikk beskjed om at eg hadde garanti og kunne sende den inn, eg spurte om eg kunne få bytte den i en siemes S55, mot at eg betalte litt. Jada, greit det og alt hørtest flott ut. Jeg sendte inn mobilen, og to en måned senere (etter litt mas) får eg samme mobilen tilbake, fremdeles i ustand. Ringer å klager, får beskjed om at "det har skjedd en feil, send den inn igjen så skal vi fikse det med den S55'n også". Flott det, jeg sender inn igjen. 1 måned senere har eg ikke fått noe som helst.. Ringer inn å klager, får beskjed om at eg skulle få ett tilbud på S55 i epost neste dag.. Etter tre dager ringer eg igjen, nei da skulle de fixe telefonen min og sende den tilbake. Ett par uker senere får eg den samme telefonen tilbake, denne gangen funker den. Men det er ikke alt... Da jeg startet opp mobilen og gikk inn på inboksen for meldinger, lå det en haug med mellinger der fra ukjente nr, med innhold om vær, vind og person-navn som jeg hadde null kjennskap til. Det er helt klart for meg at min telefon ble brukt som "utleie" telefon mens den var hos best-buy. FY! Mitt råd er: Hold deg til PSData eller Komplett, der får du service på sølvfat, kvalitetspris, leveringstid og komponenter, og er det noe i veien fixer dem biffen selv om det er din egen feil. -Stian R. Sporaland Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har lest ganske mange klager på itbutikken i det siste, men har ingen førstehånds erfaringer. Kan være verdt å sjekke opp. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Denne tråden velger jeg å stenge fordi den kun er ute etter å lage drittslenging og legger ikke opp til en konstruktiv tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg