guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Du vaklet rundt i Bergen sentrum fredag natt mellom 02 og 03, ikledt den vanlige blå buksen, en halv-lang blåstripet slags cardigan, med halvlangt bleket hår. Så original og kul som du var, angret jeg jo svært på å ikke ha fått et bilde av deg, så gleden var stor da jeg så deg igjen i sentrum i går... Du befant deg hovedsakelig rundt området ved Fotballpuben; først observert stående i "doggystyle" opp langs en innkjøring forbudt-stang, deretter krysset du gaten med samme gange som en pingvin og ble nektet adgang hos Fotballpuben, hvor du så med samme gange veltet baklengs ut i veien igjen og fortsatte kursen mot Skybar. Her stoppet du to tilfeldige menn som du strøk langs hoftene, før du fortsatte mot Logen. Her mistet jeg deg av synet... Du virket forresten svært reservert overfor kvinner, da du ignorerte samtlige av de som forsøkte å få kontakt med deg (tydeligvis flere som likte din originalitet!) Har du tilfeldigvis en forumbruker her, du også? Jeg vil gjerne webcamme med deg! Vennligst gi beskjed om du oppdager denne posten, Sailorboooy Takk Edit: la til beskrivelse Endret 25. oktober 2011 av guyChed 5 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 hehe får håpe sailorboy har en bruker her da Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Kryss det du har av fingre og bein på det, Lumpness. Det var noe svært spesielt ved den mannen - selv for en streiting som meg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Må påpeke den veldig skeive emnetittelen. Endret seg fryktelig etter at jeg leste tråden, riktignok. Får håpe du finner han! Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Er du her, dude? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var det utenfor discoen der du pissa på dj'en du så han eller? 4 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg digger deg, Kjetil! Er det du som er sailorboyen? 1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hehehe, dette er Paul da, kjenner du han ikke? Artig kar Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva mer enn det heter duden? Skal ha han på Facebook, så gimme gimme!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå