smort1 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kveld på havna! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fin kveldstemning her i dette sjarmere havneområdet på Kreta. Typisk lys og som du sier artige detaljer. Føler det blir litt trangt på venstre sidens og muligens oppe. Synsing selvfølgelig Lenke til kommentar
Henning Frandsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Et fint stemningsfuldt billede Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Fin kveldstemning her i dette sjarmere havneområdet på Kreta. Typisk lys og som du sier artige detaljer. Føler det blir litt trangt på venstre sidens og muligens oppe. Synsing selvfølgelig Takker Harald! Greie synspunkter det vettu.... Et fint stemningsfuldt billede Takker Henning! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 God reiseskildring dette, Svein. Utsnittet synes jeg er greit som det er, bortsett fra bordbeina som stanger i nedkant. Noen mm til av brennvidden eller et par steg bakover kunne løst det, kanskje også samtidig en liten vridning mot høyre for en videre åpning mot sjøen? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 God reiseskildring dette, Svein. Utsnittet synes jeg er greit som det er, bortsett fra bordbeina som stanger i nedkant. Noen mm til av brennvidden eller et par steg bakover kunne løst det, kanskje også samtidig en liten vridning mot høyre for en videre åpning mot sjøen? Takker Tjernshaugen! Jo, ser nok at noen mm nærmere 18 kunne vært noe her. Blir vel flere anledninger til å gjøre nye opptak trur eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg