TomErikHansen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tjena, Jeg har en laptop ( HP Pavilion dv6 - 3045eo ) Jeg trenger en ny vifte for den jeg har nå ligger vel på 400-500 Dba, høres ihvertfall sånn ut. Hva passer? Finner null info om dette på HP side sider. Jeg trenger ikke hele vifte opplegget,den kobber greia virker inntakt, kun det svarte viftehuset med vifta inni eller lokket på viftehuset som vifta sitter fast i (se bilde). Med det samme jeg skulle inni der så vurderer jeg å bytte ut i5 prosessoren med en i7, siden i5 ikke er nok og jobber rundt 85-95% når jeg jobber med lyd redigering. Lar dette seg gjøre? Det er 1. utgaven av i5 som sitter i. Hvordan er dette med laptoper, er det masse forskjellige sockets der også? Vil eventuelt mer ram fikse noe på cpu bruken? ________________ Edit Bytte av cpu utgår. Endret 22. oktober 2011 av TomErikHansen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du mister garantien hvis du begynner å tukle med CPU og CPU-viften bare så du vet det. Lenke til kommentar
TomErikHansen Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Du mister garantien hvis du begynner å tukle med CPU og CPU-viften bare så du vet det. Hehe tukla med for lenge siden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå