Dude910 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 God kveld, har et lite problem her. Har en Corsair Force GT 120 GB og en WD Caviar black 2 TB, Da jeg installerte OS valgte jeg å installere det på SSD'en, fikk aldri noe valg om å opprette partisjoner, nå finner jeg ikke HDDen! Den registreres under oppstart men eksisterer ikke i "Min Datamaskin" Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvilket OS? Hvis det er Windows 7, må du kanskje gå via kontrollpanelet -> Administrative tools -> Computer management -> Disk management. Der skal disken dukke opp. Lenke til kommentar
Dude910 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Og deretter opprette den som en partisjon slik at jeg kan bruke den på normalt vis? Jeg prøver Har Win7 Forresten Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Og deretter opprette den som en partisjon slik at jeg kan bruke den på normalt vis? Jeg prøver Har Win7 Forresten Ja, der kan du også dele den opp dersom du ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå