Magnar Bruvik Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det som ein gong var... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er fasinert av slike detaljer som dette og her kommer det frem veldig mange fine detaljer. Fine kontraster som gjør seg godt i s/h. Jeg blir sittende og studere dette og undre meg over den rette linja som ser ut til å kutte beslagene ved låsen og håndtaket...? Først trodde jeg bildet var manipulert, men skyggene ser jo veldig realistiske ut....Skulle gjerne hatt en forklaring på hva dette er - syns det forstyrrer helheten en del... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Linjer, former, kontraster og detaljer - mye fint å studere her som er samlet i en god helhet. Alt det som er nevnt kommer enda mer til sin rett når det sees mot en mørkere bakgrunn. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk for tilbakemeldingane Astrid og Tjernshaugen! Mvh. Magnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg