Echosiren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 noen som har noen innvendinger (negativt) til denne telefonen?? noen internet-sider med bilder som jeg kan bruke på baksiden av dekselet?? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er jo en billig telefon, men jeg håper du er oppmerksom på at denne telefonen har kun helt vanlige funksjoner. Den støtter ikke MMS, WAP, java eller noen som helst form for datakommunikasjon. Den har heller ikke IR eller dynamisk telefonbok. Standbytiden er også veldig dårlig. Hvis du vil ha en ny telefon som kun skal brukes til å ringe og sende meldinger med, så er den sikkert helt OK. Selv hadde jeg heller ventet litt med å kjøpe til jeg hadde mer penger, eller kjøpt en brukt telefon med bedre spesifikasjoner. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kan nevne at T100 fra SonyEricsson og A55 fra Siemens gir mer for pengene siden de koster like mye men har mer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå