Fotofashion Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Bride to be Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Interessant bilde. Fint lys. Damen ser ettertenksom og sørgmodig ut. Om dette er den kommende brud så er det kanskje er det erkjennelsen av at singel-tilværelsen snart er slutt som foranlediger sinnstemningen... Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Stilig, liker sløret. Høy kvalitet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Veldig flott uttrykk hun har, men synes kanskje att hånden som støtter haken er overflødig da ansiktet taler for seg selv. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Veldig bra. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nydelig og underfundig uttrykk, stilfullt og med flott lys. Ellers liker jeg veldig godt fargene - ansiktet som trer frem fra det mørke, med det røde og blå som trer frem i passe avdempede og likevel klare farger. Kunne kanskje tenke meg litt mer i bunnen - hendene virker litt vel avkuttede, men ellers syns jeg de understreker noe med uttrykket i relasjon til tittelen her. Lenke til kommentar
Igor Kostin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 God stemning i bildet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg