Ingeniør Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har en avskiltet bil som etter planen skal fikses etterhvert, men har nå oppdaget et lite problem underveis. Var innom og prøvestartet motor fordi den har stått urørt en stund, mtp batteri og slikt. Oppdaget da at det var kommet mugg øverst på rattet og litt på utsiden av passasjersetet. Vet i at det er en pakning på bakluka, det er stasjonsvogn, som er lekk. Noen som har tips til hvordan man kan ta en rask tetning av listen uten at man evt klistrer igjen luka, og hvordan man får bort muggen? Bilen er en 89mod MB w124 300. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Listen er det minste problemet og denne er lett å fikse. Men en bil mugner uansett dersom den står ute uten å bli brukt. Fukten kommer inn uansett og aktiv beskyttelse med varme / avfukter må benyttes dersom bilen ikke skal mugne. Jeg vet ikke hvor du vil med denne bilen. Kjapp fix før salg? Restaurering? Lag deg et ark og list opp alt du har tenkt å gjøre med bilen. Sett opp et budsjett og gang det med 4. Sett opp et budsjett med timer og gang det med 10. Hadde jeg vært deg, så ville jeg prøvd å vaske bilen med grønnsåpe / eddik + vannstøvsuger og så ville jeg solgt den. Er helt sikkert noen som er villig til å bla opp to-tre laken for bilen. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Problemet med listen er at det samler seg en dam på gummimatta baki om det regner, så det er nok den største kilden til fukt. Endret 23. oktober 2011 av Ingeniør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå