Phus28 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Morgenspeiling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fin dokumentasjon av sommerlig skog og vann. Det mest spennende innholdet i bildet synes jeg er midtområdet hvor de de greinløse trestammene og berget speiler seg i vannet. Bildet er jo stort, og et bildeutsnitt av dette området ville blitt interessant. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er enig i det Knut sier og foreslår, du trenger heller ikke himmelen her med den fine skoglinja i vannkanten - den er fin å se i stort format. 1 Lenke til kommentar
Phus28 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fin dokumentasjon av sommerlig skog og vann. Det mest spennende innholdet i bildet synes jeg er midtområdet hvor de de greinløse trestammene og berget speiler seg i vannet. Bildet er jo stort, og et bildeutsnitt av dette området ville blitt interessant. Takk for fin kommentar, Knut! Jeg skal prøve med et utsnitt av det midtre ommrådet, og se hvordan det tar seg ut. Mvh Petter Lenke til kommentar
Phus28 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er enig i det Knut sier og foreslår, du trenger heller ikke himmelen her med den fine skoglinja i vannkanten - den er fin å se i stort format. Takk for fin kommentar, Tjernshaugen! Hyggelig å få kommentar fra en Nesodding (kjenner igjen navnet), flyttet selv fra Nesodden for 18 år siden. Jeg skal prøve med et utsnitt av det midtre ommrådet, og se hvordan det tar seg ut. Mvh Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg