Nzo* Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 er det noen her som har et hk som nevnt i topic, som har fått til å bruke en xp2500 på det??? har et abit kx7-333 hk som jeg lurer på om jeg kan bruke selv om det ikke står nevnt at forøvrig kan det nevnes at rammen støtter 333fsb på mitt hk. + at jeg kjører på 200fsb på cpu med det hk til vanlig... Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 tror jeg har funnet ut med 95% sannsynlighet at det går nå, så nå er det bare å vente på den endelige testen når jeg får cpu i posten Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 FSB på 200!? Åssen i all verden får du til det? Edit: Skrivefeil som ble litt for irriterende... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 tror jeg har funnet ut med 95% sannsynlighet at det går nå, så nå er det bare å vente på den endelige testen når jeg får cpu i posten Interessant, gi tilbakemelding :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå