Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er et sjekkekurs verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål. Jeg tror ikke det er verdt det om man er helt på scratch. Inner game tar som regel mye lengre tid, og det er begrenset hvor langt du kan komme i løpet av en helg.

Ville nok heller reist på et par workshops og tenkt over jeg faktisk ville dette før jeg hadde lagt så mye penger i det

Nekter jeg å tro. Sjekking er avhengig av sosial intelligens, og med et sånt kurs hjelper det deg kanskje når du skal åpne, men etter hvert har du tapt uansett.

Sosial intelligens kan læres om man bare ønsker det. Ingen er født fullstendig blottet for sosiale egenskaper

Endret av Demantios
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis man har lav selvtillit, angst for og snakke med jenter, ikke vet hva man skal gjøre. Eller ofte havner i vennefella og sånt. Så Vil jeg si at et bootcamp til 6-7000kr hadde vert verd det! Da er det en liten investering i det lange løp :yes:

Statistisk sett er det disse som får lite ut av en boot camp. Grunnene til dette er at de ikke er klar over hvor lang tid det tar å forbedre seg fra sitt nivå, og mange gir opp. Her mener jeg at dagens boot camper henger etter, og de bør fokusere mer på denne gruppen(som er flertallet av deltakerne).

@ Nik0

Ja, sjekking avhenger av sosial intelligens. Det er allikevel mulig å trene seg opp i dette(det finnes f.eks. treningsprogammer for autister) og bli betydelig bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor står det: ''Er sjekkekurs verdt pengene, jeg har sosiale problemer''?

Det står: ''Er sjekkekurs verdt pengene? Diskuter...''

Altså: In General...

Nei nå får du jaggu gi deg.

For en som ikke har sosiale problemer er nok ikke et sjekkekurs verdt pengene.

Happy?

Lenke til kommentar

Hvor står det: ''Er sjekkekurs verdt pengene, jeg har sosiale problemer''?

Det står: ''Er sjekkekurs verdt pengene? Diskuter...''

Altså: In General...

Ok. Min mening er at hvis man har prøvd alle muligheter i mange år og fortsatt ikke får seg dame selv om man har høy sosial status, posisjonerer seg riktig til en hver tid, har masse respekt på skolen og fått personlig rådgivning på diverse internettforum uten resultat så kan det hende det er verd pengene. For folk flest er det unødvendig sløsing av penger.

Postet av anonym: f50084041844c32496fbfe7b6c903455

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...