Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Diskuter... Lenke til kommentar
Populært innlegg Scorpion88 Skrevet 22. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2011 Diskuter selv! :!: 11 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Hvis man har lav selvtillit, angst for og snakke med jenter, ikke vet hva man skal gjøre. Eller ofte havner i vennefella og sånt. Så Vil jeg si at et bootcamp til 6-7000kr hadde vert verd det! Da er det en liten investering i det lange løp Endret 22. oktober 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nekter jeg å tro. Sjekking er avhengig av sosial intelligens, og med et sånt kurs hjelper det deg kanskje når du skal åpne, men etter hvert har du tapt uansett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Godt spørsmål. Jeg tror ikke det er verdt det om man er helt på scratch. Inner game tar som regel mye lengre tid, og det er begrenset hvor langt du kan komme i løpet av en helg. Ville nok heller reist på et par workshops og tenkt over jeg faktisk ville dette før jeg hadde lagt så mye penger i det Nekter jeg å tro. Sjekking er avhengig av sosial intelligens, og med et sånt kurs hjelper det deg kanskje når du skal åpne, men etter hvert har du tapt uansett. Sosial intelligens kan læres om man bare ønsker det. Ingen er født fullstendig blottet for sosiale egenskaper Endret 22. oktober 2011 av Demantios 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis man har lav selvtillit, angst for og snakke med jenter, ikke vet hva man skal gjøre. Eller ofte havner i vennefella og sånt. Så Vil jeg si at et bootcamp til 6-7000kr hadde vert verd det! Da er det en liten investering i det lange løp Statistisk sett er det disse som får lite ut av en boot camp. Grunnene til dette er at de ikke er klar over hvor lang tid det tar å forbedre seg fra sitt nivå, og mange gir opp. Her mener jeg at dagens boot camper henger etter, og de bør fokusere mer på denne gruppen(som er flertallet av deltakerne). @ Nik0 Ja, sjekking avhenger av sosial intelligens. Det er allikevel mulig å trene seg opp i dette(det finnes f.eks. treningsprogammer for autister) og bli betydelig bedre. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er ikke du en sjekkeguru? Hvorfor trenger du da sjekkekurs 6 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er ikke du en sjekkeguru? Hvorfor trenger du da sjekkekurs Hah, tok den! TS er jo gode "gamle" Cagayan de Oro City med nytt nick. 5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er ikke du en sjekkeguru? Hvorfor trenger du da sjekkekurs Kanskje han vil holde et kurs og vil høre om vi er villige til å betale 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er nok verdt det hvis du ikke lærer nok av bøker og videoer, men ingenting tilsier at det skal koste 6-7k. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tror kanskje det hadde vært verd pengene, TS. Både for deg og oss if you catch my drift. Postet av anonym: f50084041844c32496fbfe7b6c903455 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor står det: ''Er sjekkekurs verdt pengene, jeg har sosiale problemer''? Det står: ''Er sjekkekurs verdt pengene? Diskuter...'' Altså: In General... Lenke til kommentar
propaw Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvor står det: ''Er sjekkekurs verdt pengene, jeg har sosiale problemer''? Det står: ''Er sjekkekurs verdt pengene? Diskuter...'' Altså: In General... Nei nå får du jaggu gi deg. For en som ikke har sosiale problemer er nok ikke et sjekkekurs verdt pengene. Happy? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvor står det: ''Er sjekkekurs verdt pengene, jeg har sosiale problemer''? Det står: ''Er sjekkekurs verdt pengene? Diskuter...'' Altså: In General... Ok. Min mening er at hvis man har prøvd alle muligheter i mange år og fortsatt ikke får seg dame selv om man har høy sosial status, posisjonerer seg riktig til en hver tid, har masse respekt på skolen og fått personlig rådgivning på diverse internettforum uten resultat så kan det hende det er verd pengene. For folk flest er det unødvendig sløsing av penger. Postet av anonym: f50084041844c32496fbfe7b6c903455 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 For deg, Cagayan, hadde vel et kurs vært verdt pengene. For alle andre her med et hint av sosiale kunnskaper, nei. 5 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Pengene 7.000 blir brukt opp over 3 helger uansett. Så det er ikke så mye sløsing. Nei, jeg trenger overhodet ikke noe sjekkekurs. Men hvorfor er det så dyrt? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det koster så mye fordi desperate folk er villig til å betale nesten hva som helst for en "magisk pille", som mange av dem tror det er 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er et sjekkekurs verdt pengene? Nei. 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du får bedre selvtillit ved å dra på et sjekkekurs (noe jeg ser på som sannsynlig) så er det vel verdt pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå