AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei har tenkt å be en jente om finne på noe etter skolen. Men jeg vet ikke hva vi skal gjøre. Har ikke tenkt å få noe særlig sånn date greie over det, bare vennskapelig(nei skal ikke gå i friend-zone-fellen. Være hjemme hos en av oss? Evt. be henne om å henge med meg og kompiser av meg? Takker for svar Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei har tenkt å be en jente om finne på noe etter skolen. Men jeg vet ikke hva vi skal gjøre. Har ikke tenkt å få noe særlig sånn date greie over det, bare vennskapelig(nei skal ikke gå i friend-zone-fellen. Være hjemme hos en av oss? Evt. be henne om å henge med meg og kompiser av meg? Takker for svar Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Hva er intensjonen din? Om du vil ha henne som kjæreste, vil det bli litt vanskelig med kompiser på besøk samtidig. Finn ut hvilke interesser hun har på facebook(som f.eks. hvilke tv-serier hun liker) og avtal at hun kan komme over og se noen episoder. Si det som om det skulle ha vært like naturlig som å finne på noe med kompisene dine 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei har tenkt å be en jente om finne på noe etter skolen. Men jeg vet ikke hva vi skal gjøre. Har ikke tenkt å få noe særlig sånn date greie over det, bare vennskapelig(nei skal ikke gå i friend-zone-fellen. Være hjemme hos en av oss? Evt. be henne om å henge med meg og kompiser av meg? Takker for svar Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Du kan jo spørre om hun vil bli med deg på kino en dag, se en film hos en av dere, ta en kaffe, gå en tur, dra på bowling? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 God kveld Lûïz Ângêl Zâpïcô, Cayagan oro de city, Wendelinho eller skal jeg si Yamas? Lenge siden sist! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 God kveld Lûïz Ângêl Zâpïcô, Cayagan oro de city, Wendelinho eller skal jeg si Yamas? Lenge siden sist! Jeg er ikke han. Jeg er seriøs. Bare be en admin sjekke hvem som poster her under anonymdiskusjon. ----- Takk for svar Skal kanskje prøve på en form for aktivitet eller filmkveld. Føler at det kan bli litt for kleint og "datete" med kino og café den første gangen. Ja intensjonen min er at vi skal bli kjærester Har heller ikke så lyst til å ta med henne hjem til meg helt enda.. Blir det da rart hvis jeg foreslår noe som skal være hjemme hos henne? Uansett takk for svar! Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skjønner det kan bli litt kleint, men samtidig er det kjæreste du vil med henne og ikke kun ei venninne må du nesten bare hoppe i det. Jeg synes det blir litt rart å invitere deg selv hjem til henne. Men du må nesten finne ut av det selv. Selv synes filmkveld hos en av dere virker mer "datete" enn kino eller en kopp kaffe. Hvor gammel er du? Og hvordan kjenner du henne egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Skjønner det kan bli litt kleint, men samtidig er det kjæreste du vil med henne og ikke kun ei venninne må du nesten bare hoppe i det. Jeg synes det blir litt rart å invitere deg selv hjem til henne. Men du må nesten finne ut av det selv. Selv synes filmkveld hos en av dere virker mer "datete" enn kino eller en kopp kaffe. Hvor gammel er du? Og hvordan kjenner du henne egentlig? Jeg tenkte mest sånn i utgangspunktet, at jeg bare skulle snakke med henne på skolen, og sånn tilfeldigvis spørre om vi skal finne på noe. Og for da senere kanskje be henne ut på en date. Men ser at tråden likegjerne kan dreie seg om begge to. Men når det kommer til å be ut på date så ser jeg at det er en egen tråd for det. Så spørsmålet er bare: Hva burde vi finne på etter skolen, bare for å bli bedre kjent, og hvordan burde jeg gå frem? Vet at det ikke er noe fasit svar på dette. Vi pleier ofte å møte hverandre på fester også. Vi går begge to på samme vgs Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du kan kanskje slå følge med ho hjem? Nei, vet ikke jeg. Dere kjører kanskje også. Hvis du kommer i snakk med hun kan du jo bare etter litt bla bla bla spørre om dere skal finne på noe en dag, så får du ta det derfra... Har ikke så mye mer å komme med, beklager. Men lykke til! Du har ingenting å tape vet du, så kom igjen Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 God kveld Lûïz Ângêl Zâpïcô, Cayagan oro de city, Wendelinho eller skal jeg si Yamas? Lenge siden sist! Jeg er ikke han. Jeg er seriøs. Bare be en admin sjekke hvem som poster her under anonymdiskusjon. ----- Takk for svar Skal kanskje prøve på en form for aktivitet eller filmkveld. Føler at det kan bli litt for kleint og "datete" med kino og café den første gangen. Ja intensjonen min er at vi skal bli kjærester Har heller ikke så lyst til å ta med henne hjem til meg helt enda.. Blir det da rart hvis jeg foreslår noe som skal være hjemme hos henne? Uansett takk for svar! Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Okei, jeg tror deg. Beklager. Cayagan oro de city ville aldri vært på fester eller sosial i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ikke se på det som en date. Date = Krever at du skal imponere og alle odds er mot deg Diskuter heller en film i 3 min med jenta du liker, og si noe som ''Jeg hadde tenkt å se den iløpet av helgen (du helgarderer deg med 2 mulige dager) du kan bli med hvis du har lyst''. Da virker det som om hun inviteres, og hun ''taper'' om hun sier nei til deg. Sier hun nei, så kan du putte på; ''Åja, men vi kjøper biletter, så det var dumt''. Hvis hun ikke kan, og heller ikke foreslår en ny dato, er det et dårlig tegn. Hvis du hadde vært interessert i noen, så ville du antageligvis foreslått en ny dato, vel? Nei, nei. Kos deg og følg andres råd som å si: ''Jeg er desperat etter deg og trenger tid med deg for å fungere, du er den beste siden ved meg, selv om jeg ikke kjenner deg så godt, blir du med på en date? Jeg har helgardert meg med å planlegge fremtiden vår''. Og end i helvette... Eller så kan du bruke det mere smarte trekket: ''Du kan bli med hvis du vil, vi drar, så da blir det for sent''. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke se på det som en date. Date = Krever at du skal imponere og alle odds er mot deg Diskuter heller en film i 3 min med jenta du liker, og si noe som ''Jeg hadde tenkt å se den iløpet av helgen (du helgarderer deg med 2 mulige dager) du kan bli med hvis du har lyst''. Da virker det som om hun inviteres, og hun ''taper'' om hun sier nei til deg. Sier hun nei, så kan du putte på; ''Åja, men vi kjøper biletter, så det var dumt''. Hvis hun ikke kan, og heller ikke foreslår en ny dato, er det et dårlig tegn. Hvis du hadde vært interessert i noen, så ville du antageligvis foreslått en ny dato, vel? Nei, nei. Kos deg og følg andres råd som å si: ''Jeg er desperat etter deg og trenger tid med deg for å fungere, du er den beste siden ved meg, selv om jeg ikke kjenner deg så godt, blir du med på en date? Jeg har helgardert meg med å planlegge fremtiden vår''. Og end i helvette... Eller så kan du bruke det mere smarte trekket: ''Du kan bli med hvis du vil, vi drar, så da blir det for sent''. Skjønner ikke helt hva du mener her. Virker som gode råd, men klarer ikke helt å tolke hva du mener. "Da virker det som om hun inviteres, og hun ''taper'' om hun sier nei til deg." er ikke det litt motsigende? Eller glemte du å putte inn et ikke? Postet av anonym: bee0ef3a2d295ca151168968fa2c17c2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det å spørre rett ut om hun blir med på date er dumt. Ikke bruk ordet date, det setter bare press på deg og alle odds mot deg å krever at du skal betale, imponere og gjøre alt riktig. Ikke si random til jenta: ''Jeg tenkte å se Kong Curling iløpet av uken og kanskje i helga, du kan bli med hvis du vil''. Det høres så planlagt ut. Bare snakk med henne om det hun snakker om, og vil snakke om, og dra diskusjonen over på din interesse, der du snakker om filmen i 30 sek til 3 min, også ''overraskende'' sier til henne: ''Du kan bli med hvis du vil''. Da føler hun seg invitert, og hun føler seg ''heldig'' for å bli invitert, takker hun nei, så er det hennes tap fordi du ba ikke om en date der hun automatisk ble sjefen? Du spurte henne med på noe du naturligvis hadde planlagt å se fra før. Et råd til deg. Svarer hun ''Nei'', så enkelt, da er det et DÅRLIG tegn, spesielt hvis du sa i samtalen, i løpet av uken, og kanskje helgen. Hun sa nei til 7 dager, er hun virkelig så opptatt? Spør igjen om 2 uker, og er svaret det samme, så bør det egentlig gi henne opp og gå videre. La oss se på det slik: Er hun interresert, så vil hun høyst sannsynlig kunne putte inn en mulighet i løpet av 7 dager, ELLER foreslå en ny dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå