Gå til innhold

"Hårete" mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fjortiss = tilstand, ikke alder... er mye sneversynte folk her! om en kar vil ha en pels-pc er han da ikke automatisk gay? Han her lagde den forsåvidt til kona si da men uansett....

Og forresten, deg som kom til å tenke på menn i leopard tanga, ikke på tide med litt sjelegranskning der vel? ;) (nei det var ikke seriøst ment...)

Syns modden var harry men bra gjennomført :) (untatt skjermen, det så litt halvhjerta ut)

Lenke til kommentar
fjortiss = tilstand, ikke alder... er mye sneversynte folk her! om en kar vil ha en pels-pc er han da ikke automatisk gay? Han her lagde den forsåvidt til kona si da men uansett....

Og forresten, deg som kom til å tenke på menn i leopard tanga, ikke på tide med litt sjelegranskning der vel? ;) (nei det var ikke seriøst ment...)

Syns modden var harry men bra gjennomført :) (untatt skjermen, det så litt halvhjerta ut)

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Kan ikke dere testosteronsprengte cs l33t r0xx0r h4xX0rz gå litt i dere selv og kanskje kvitte dere med en fordom eller hundre ?

Les en bok eller noe.

Lenke til kommentar
Huff, nå begynner overklokking.no forumet å utvikle seg til et 14'iss CS miljø.

Modden var kul den. Bra utført og.

Alle som spiller CS er ikke fjortisser... De fleste jeg vet om er 16 og eldre.

Jeg refererte ikke til CS miljøet, men fjortissene der. Spiller selv CS og er 18 år uten 14'iss tilstand (håper jeg).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Modden er jo laget av ei dame da

Leopard Skin by Jani 'Japala' Pönkkö

Eller kjøss? Dame eller Herrenavn?

Jani Jani Jani Jani Jani...... hmm.. *tenke*

vettafaen :smile:

I would like to thank my wife Christina for the sewing she did. Sometimes these things are easier if done in pairs. ;)

Dame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...