Krismeko Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kjølig morgen ved Storlon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Enda ett flott bilde fra deg Kristin. Kanskje litt trangt ved hyttetakets venstre side. Synes det rødorange vinduet piffer opp bildet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Henger meg på Thore her;) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Stemningsfullt frossent landskap. Tiltalende fargetoner. Llitt mer luft på venstre side av hytta ville vært et pluss. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Enda ett flott bilde fra deg Kristin. Kanskje litt trangt ved hyttetakets venstre side. Synes det rødorange vinduet piffer opp bildet. Takk for kommentar og tips Henger meg på Thore her;) Tusen takk for det:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Stemningsfullt frossent landskap. Tiltalende fargetoner. Llitt mer luft på venstre side av hytta ville vært et pluss. Takk for din kommentar og tips:) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Henger meg på de andre her. Litt luft på venstre side ville være bra. Liker godt slike rimfrostbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg