InToRv Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Origin nede for fler enn meg? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kommer meg in men står ein notis der: We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Battlelog er oppe, Origin er nede: http://twitter.com/origin_EA Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) oki ja battlelog eg er på, såg ikke forskjell, va er forskjellen? eg startet no spille gjenom origin og kom til den sida eg alltid trodde eg har kommet til, men ser det står battleog men ser da helt likkt ut. men ser alle serverene er nede så når dem er ferdig så kommer det sikkert at vi må laste ned patch på 100++++ gigabyte så tar det evigheter det og:p Endret 13. desember 2011 av Proxor Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) var visst ein liten uppdate sto det nede i hjørne, på rundt 3mb, innstalerte den og refresha lista igjen nå er serverene oppe igjen. nå ser eg det er kommet flere maps også origin nettverket kunne ikke kontaktes:/ eg som trodde eg endeli va kommet igjenom Endret 13. desember 2011 av Proxor Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bare jeg som har fått en tilsynelatende stor fps økning i karkand? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har googlet litt rundt omkring på nettet, men hver side forteller meg forskjellig info. Det jeg lurer på er hvilken pc må man ha for å kjøre bf3 på ultra? Holder dette? Intel i5-2500k 3,3ghz 2x 4GB Minne MSI GeForce GTX 560Ti 1GB Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nei. Jeg kjører på high med ~60 fps med samme setup. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er det som ikke strekker til? Har ikke kjøpt pc'en enda, og kan fortsatt endre på saker og ting. Kommer til å overklokke prosessoren til et sted mellom 4 og 4,5 ghz. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er det som ikke strekker til? Har ikke kjøpt pc'en enda, og kan fortsatt endre på saker og ting. Kommer til å overklokke prosessoren til et sted mellom 4 og 4,5 ghz. Skjermkortet er for svakt og har for lite VRAM for å få det flytende på Ultra. GTX 590 eller bedre fra Nvidia, AMD kan du glemme. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har 2 stk GTX560ti og kjører det ikke glatt på Ultra. Som han over meg sier må det mer VRAM til enn 1GB. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skal vel sies at jeg egentlig ser stor forskjell på ultra og high, iallefall ikke via YouTube. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Woha, ser at minnemengden som blir brukt ligger på rundt 1400 MB.... hmm. Og dette er på Bare 1920x1200 uten MSAA. (Anti-Aliasing via shader og alt annet på maks dog) Edit: 1496 MB må... Mitt kjære GTX 480 sliter. :S Er det noe memory lekasje som nå nylig har oppstått? Endret 14. desember 2011 av Andrull Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Woha, ser at minnemengden som blir brukt ligger på rundt 1400 MB.... hmm. Og dette er på Bare 1920x1200 uten MSAA. (Anti-Aliasing via shader og alt annet på maks dog) Crysis 2 bruker 2GB VRAM uansett om jeg kjører 1920x1080 med 4xSSAA aktivert gjennom RadeonPro eller 1280x720 uten AA Frostbite 2 bruker også en del mer minne enn den trenger, men det er vel bedre enn å la det være. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er det som ikke strekker til? Har ikke kjøpt pc'en enda, og kan fortsatt endre på saker og ting. Kommer til å overklokke prosessoren til et sted mellom 4 og 4,5 ghz. Skjermkortet er for svakt og har for lite VRAM for å få det flytende på Ultra. GTX 590 eller bedre fra Nvidia, AMD kan du glemme. Hva mener du med dette? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er det som ikke strekker til? Har ikke kjøpt pc'en enda, og kan fortsatt endre på saker og ting. Kommer til å overklokke prosessoren til et sted mellom 4 og 4,5 ghz. Skjermkortet er for svakt og har for lite VRAM for å få det flytende på Ultra. GTX 590 eller bedre fra Nvidia, AMD kan du glemme. Hva mener du med dette? BF3 er fortsatt uspillbart på Ultra med 4xMSAA for meg med mine 6950 @ 950MHz, da vil jeg påstå du kan glemme å kjøre BF3 på Ultra med AMD-kort om du ikke kjører 3 kort (som igjen kan bli et salig rot med drivere) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er det som ikke strekker til? Har ikke kjøpt pc'en enda, og kan fortsatt endre på saker og ting. Kommer til å overklokke prosessoren til et sted mellom 4 og 4,5 ghz. Skjermkortet er for svakt og har for lite VRAM for å få det flytende på Ultra. GTX 590 eller bedre fra Nvidia, AMD kan du glemme. Hva mener du med dette? BF3 er fortsatt uspillbart på Ultra med 4xMSAA for meg med mine 6950 @ 950MHz, da vil jeg påstå du kan glemme å kjøre BF3 på Ultra med AMD-kort om du ikke kjører 3 kort (som igjen kan bli et salig rot med drivere) JEg kjører Trifire, og har gjort det ganske lenge. Ingen problem med å få drivere til å fungere. BF3 går iallefall veldig bra. Noe det har gjort fra dag 1. med bf3. Vekslet mellom 2x580 og trifire med ATI, men det står nå trifire i gamer'n nå, og er veldig fornøyd. Men ja, bare 6990 blir for lite, så derfor må man ha et 6970 for å få ultra til å gå ultra smud. Da er ikkje 60 i gjennomsnitt godt nok. 100 minimum er akkurat passe synes jeg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 100 er akkurat overkill synes jeg. Men om gjennomsnittet er 100 så kan jeg vle se meg enig. Da vil de som regel gå veldig bra å låse FPSen på 60 uten at den dropper under det. Joda, med 120 Hz-skjerm så er det nok en stor forbedring, det har jeg ingen tvil på. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Man kan jo kjøre ultra på et 6970, men da må man droppe AA og AF en god del. Men å gå ned på high og kjøre opp AA og AF er vel mer verdt det enn noe annet. Men overklokke skjermkortet er jo en mulighet. Henter en god del der, og en god del på klokk av CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå