saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nå har jeg også plutselig fått problemet med at skjermen blinker grønt hele tiden. Har HD5870, og de nyeste driverne er installert. Har det kommet noen løsning på dette enda? Får selv det av og til, men var betydelig verre i BC2. Glad for å høre at det ikke bare skjer med meg :o Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Får rask grønn blinking av og til også. Er ikke game-breaking, men hadde vært greit å ikke ha det. Kjører GTX 570. Endret 10. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Får litt grønn blinking jeg også. Men da vet jeg at det ikke er driveren mtp han over har nvidia kort og jeg har amd kort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mange som opplever greenflash ja. meg også. radeon HD 4890 her, så det er tydelig det er på tvers av produsentene. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har hatt veldig lite problemer med mitt Radeon 6870 kort. på sikt blir det vannkjøling og ett til 6870 kort i crossfire. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Får også greenflash med 6970 i Crossfire. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Den grønne blinkingen ser dukker opp hovedsakelig hos meg i noen få tilfeller der jeg har "musepekeren"/siktet på en grønn squad-teammate. (nærmere bestemt det grønne tegnet over hodet deres) Det virker ikke som om blinkingen er noe som foregår over hele skjermen, med bare store deler. Som om tegnet blutselig ble forstørret veldig i løpet av en enkelt frame. Synes da det virker mer som et problem med kodingen til Dice, enn et problem som kan løses med driver. Edit: Om det kun er squadmates, eller også teammates er jeg litt usikker på, men poenget er uansett at det blir provosert frem av å se på visse steder i visse tilfeller. Har i hvertfall fått fremprovosert det flere ganger, og velger da bare å se en annen vei så går det bort med en gang. Endret 10. november 2011 av Andrull Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har ikke gjenkjent noe mønster i det, men det stemmer som du sier at det ikke er hele skjermen men en trekant elns som er forstørret og gjerne litt forvrengt eller noe. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Den grønne blinkingen ser dukker opp hovedsakelig hos meg i noen få tilfeller der jeg har "musepekeren"/siktet på en grønn squad-teammate. (nærmere bestemt det grønne tegnet over hodet deres) Det virker ikke som om blinkingen er noe som foregår over hele skjermen, med bare store deler. Som om tegnet blutselig ble forstørret veldig i løpet av en enkelt frame. Synes da det virker mer som et problem med kodingen til Dice, enn et problem som kan løses med driver. Edit: Om det kun er squadmates, eller også teammates er jeg litt usikker på, men poenget er uansett at det blir provosert frem av å se på visse steder i visse tilfeller. Har i hvertfall fått fremprovosert det flere ganger, og velger da bare å se en annen vei så går det bort med en gang. Det kan stemme det du sier. For jeg merket at blinkingen kommer veldig ofte når jeg bruker infrarød siktet. Når jeg skiftet til et annet sikte merket jeg ikke noe særlig til det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg får forresten til tider, mikro stutter, dette forsvant når jeg slo av aero på windows 7, og skiftet til classic theme. Men er sikkert delvis min skyld, ettersom jeg går windowed mode ganske ofte for å sjekke andre ting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg fikk faktisk grei beskjed av windows 7 at ytelsen til maskinen min var for dårlig, og så endret den til windows basic. Hva er det.dette spillet gjør med maskinen min ? Dette hendte rett etter at jeg lukket spillet. Har skjedd akkurat det samme tidligere, men da tenkte jeg ikke noe mere på det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skjer med meg av og til også. Trykker hver gang på at den ikke skal si i fra nesten gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ny beta driver fra Nvidia: http://www.nvidia.co.uk/object/win7-winvista-64bit-285.79-beta-driver-uk.html Spesielt oppgradering for de med DX10 kort virker det ut som. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 jeg og, hva faen? gjør aldri noe med det jeg =) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Fordi du har klart deg så vil du anbefale noe som faktisk ifølge tester, spesifikasjoner og tusenvis av andre brukere er helt elendig til det en skal bruke den til, det fungerer men det er det dårligste du finner på markedet til hva brukeren skal bruke det til. Hvor anbefaler jeg noe som helst? Jeg vet ikke om han ønsker en ren gaming-skjerm eller om han har flere behov han vil dekke i en skjerm. Dessuten har min skjerm motbevist deg allerede når deg kommer til det med dårligste på markedet. Kanskje ikke den ideelle gamingskjermen, men som jeg skrev. Jeg har klart meg fint i BF3 og andre spill med den skjermen. Det er ikke den som gjør meg til en god gamer heller. Jeg svarte bare på kommentaren om at man måtte være retardet om man ikke kjøpte en 120hz+ skjerm. Endret 10. november 2011 av Hansien Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) har en kamerat som sliter med blue screen når han spiller bf3. hans oppsett er: GTX 580 i7 2600k 16 gb RAM (vet ikke hvile merke) 1 stk SSD og 1 stk HDD (vet ikke merke på de heller..) 950w strømforsyning. han har lånt mitt 560 ti kort, testet en og en RAM brikke, kjørt prime95 i 10 timer med ingen feilmeldinger. innstalert win 7 og spillet på HDD uten at det hjalp. prøvd det meste av drivere til skjermkortet. noen som har peiling på hva det kan være? kan det være hovedkort eller PSU? noen som har vet hva det kan være for noe? Kan være at kompisen din har en ssd med Sandforce brikkesett. Vil gi bluescreen hvis eldre firmware. Oppdater firmware til denne ssd hvis den han er en med sandforce brikkesett. Endret 10. november 2011 av wunderbjarne Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 han har prøvd uten SSD. men tror han har fått ordnet det no. vist han disabler lydkortet i hovedkortet så funker det... Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 tips til gode skjermer ? prisklasse 1500-3500 kr http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Skjermer/24--LED/Dell/Dell-24-LED-Ultrasharp-U2412M-Sort-1920x1200-DVI-VGA-DisplayPort-IPS-panel-49153-p0000173332.aspx Denne? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 tips til gode skjermer ? prisklasse 1500-3500 kr http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Skjermer/24--LED/Dell/Dell-24-LED-Ultrasharp-U2412M-Sort-1920x1200-DVI-VGA-DisplayPort-IPS-panel-49153-p0000173332.aspx Denne? Billgere: http://www.dustinhome.no/dell-u2312hm-ultrasharp-23-wide-tft-led-black/product/5010601540 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Blir en Phenom X6 1050T @ 3,8Ghz en flaskehals med to stk 6970? Begynner å bli lei av average 25-30fps med 4870 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå