Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den grønne blinkingen ser dukker opp hovedsakelig hos meg i noen få tilfeller der jeg har "musepekeren"/siktet på en grønn squad-teammate. (nærmere bestemt det grønne tegnet over hodet deres)

Det virker ikke som om blinkingen er noe som foregår over hele skjermen, med bare store deler. Som om tegnet blutselig ble forstørret veldig i løpet av en enkelt frame. Synes da det virker mer som et problem med kodingen til Dice, enn et problem som kan løses med driver.

Edit: Om det kun er squadmates, eller også teammates er jeg litt usikker på, men poenget er uansett at det blir provosert frem av å se på visse steder i visse tilfeller. Har i hvertfall fått fremprovosert det flere ganger, og velger da bare å se en annen vei så går det bort med en gang.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Den grønne blinkingen ser dukker opp hovedsakelig hos meg i noen få tilfeller der jeg har "musepekeren"/siktet på en grønn squad-teammate. (nærmere bestemt det grønne tegnet over hodet deres)

Det virker ikke som om blinkingen er noe som foregår over hele skjermen, med bare store deler. Som om tegnet blutselig ble forstørret veldig i løpet av en enkelt frame. Synes da det virker mer som et problem med kodingen til Dice, enn et problem som kan løses med driver.

Edit: Om det kun er squadmates, eller også teammates er jeg litt usikker på, men poenget er uansett at det blir provosert frem av å se på visse steder i visse tilfeller. Har i hvertfall fått fremprovosert det flere ganger, og velger da bare å se en annen vei så går det bort med en gang.

Det kan stemme det du sier. For jeg merket at blinkingen kommer veldig ofte når jeg bruker infrarød siktet. Når jeg skiftet til et annet sikte merket jeg ikke noe særlig til det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk grei beskjed av windows 7 at ytelsen til maskinen min var for dårlig, og så endret den til windows basic. Hva er det.dette spillet gjør med maskinen min :p ?

Dette hendte rett etter at jeg lukket spillet. Har skjedd akkurat det samme tidligere, men da tenkte jeg ikke noe mere på det.

Lenke til kommentar

Fordi du har klart deg så vil du anbefale noe som faktisk ifølge tester, spesifikasjoner og tusenvis av andre brukere er helt elendig til det en skal bruke den til, det fungerer men det er det dårligste du finner på markedet til hva brukeren skal bruke det til.

Hvor anbefaler jeg noe som helst? Jeg vet ikke om han ønsker en ren gaming-skjerm eller om han har flere behov han vil dekke i en skjerm.

Dessuten har min skjerm motbevist deg allerede når deg kommer til det med dårligste på markedet. Kanskje ikke den ideelle gamingskjermen, men som jeg skrev. Jeg har klart meg fint i BF3 og andre spill med den skjermen. Det er ikke den som gjør meg til en god gamer heller.

Jeg svarte bare på kommentaren om at man måtte være retardet om man ikke kjøpte en 120hz+ skjerm.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

har en kamerat som sliter med blue screen når han spiller bf3. hans oppsett er:

GTX 580

i7 2600k

16 gb RAM (vet ikke hvile merke)

1 stk SSD og 1 stk HDD (vet ikke merke på de heller..)

950w strømforsyning.

han har lånt mitt 560 ti kort, testet en og en RAM brikke, kjørt prime95 i 10 timer med ingen feilmeldinger. innstalert win 7 og spillet på HDD uten at det hjalp. prøvd det meste av drivere til skjermkortet. noen som har peiling på hva det kan være? kan det være hovedkort eller PSU?

noen som har vet hva det kan være for noe?

Kan være at kompisen din har en ssd med Sandforce brikkesett. Vil gi bluescreen hvis eldre firmware. Oppdater firmware til denne ssd hvis den han er en med sandforce brikkesett.

Endret av wunderbjarne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...